اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1390 / کد مطلب: 1884 / نظرات: 0


مردم سبزوار شركت در انتخابات را یك وظیفه ملی و مذهبی دانستند


مردم سبزوار شركت در انتخابات را یك وظیفه ملی و مذهبی دانستند شماری از مردم مومن و شهید پرور دیار سربداران (سبزوار) شركت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یك وظیفه شرعی و ملی دانستند. 
   
 آنها روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بر حضور حداكثری و دشمن شكن خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كردند و گفتند:مردم باید با مشاركت حداكثری در این انتخابات یك بار دیگر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب كنند.

مردم سبزوار انتخابات مجلس شورای اسلامی را همایشی ملی و صحنه نمایش اقتدار ایران اسلامی دانستند و افزودند : دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند در روز 12 اسفند با شركت گسترده خود در انتخابات یك بار دیگر آنها را مایوس خواهند كرد.

یك كاسب سبزواری در این مورد گفت : حضور ما در انتخابات به خاطر دینی است كه نسبت به انقلاب امام و شهدا داریم و با شركت در این صحنه ، ذره ای از این دین را ادا خواهیم كرد.

'محمود پناهی مقدم ' افزود: ما با شركت در این انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیك گفته و در پای صندوق های رای مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و استكبارگران جهانی خواهیم زد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام همیشه در آستانه برگزاری انتخابات در ایران با شیطنت های خود تلاش كرده اند از حضور مردم در پای صندوق رای جلوگیری كنند ولی مردم عزیز ما همیشه توطئه های آنها را خنثی كرده اند.

یك دانشجوی سبزواری هم شركت در انتخابات را یك تكلیف دانست و گفت : مردم ایران از هر قشر و طبقه ای با هوشیاری كامل باید در مقابل ترفند دشمنان ایستادگی كنند و جواب دندان شكنی به آنها بدهند.

'علی محمدی ' اعتقاد محكم مردم ایران به دین مبین اسلام ،ولایت فقیه و دینی كه آنان نسبت به شهدا احساس می كنند را دلیل ایستادگی آنان در مقابل خواست دشمنان عنوان كرد.

وی شركت حداكثری مردم در صحنه انتخابات در این برهه از زمان را ضروری عنوان كرد و گفت: ملت ما همواره مردمی قدر شناس نسبت به انقلاب ،امام راحل (ره) و شهدا بوده اند و به طور قطع در این انتخابات نیز چنین خواهد بود.

یك خانم خانه دار هم گفت : دشمنان انقلاب و نظام بدانند در روز 12 اسفند ملت ایران اسلامی یك بار دیگر از پیر و جوان ،زن و مرد و با هر گرایشی با حضور گسترده و با شكوه خود در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و به كاندیداهای دلخواه خود رای خواهند داد.

وی اهمیت و نقش مجلس شورای اسلامی را تشریح كرد و افزود: مجلس شورای در راس امور قرار دارد و یقینا ما سرنوشت كشورمان را خودمان انتخاب خواهیم كرد.

وی با بیان اینكه پس از گذشت 33 سال از عمر پر بركت انقلاب اسلامی نقش مردم در انتخابات همچنان در كشورمان پر رنگ است، گفت: حضور حداكثری مردم در انتخابات نشانه اعتقاد آنها به ارمان هایی است كه در جهت استقرار و حفظ آن شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شد.

یك كارمند هم اظهار داشت : مردم ارزشی ،ولایت مدار و شهید پرور سبزوار این بار نیز همگام با دیگر هموطنان خود در روز جمعه در پای صندوق های رای حاضر می شوند تا از فرصت انتخابی كه به بركت انقلاب در اختیار آنان قرار گرفته به بهترین نحو استفاده كنند.

یك رای اولی هم در سبزوار با تاكید بر اینكه در انتخابات حضور خواهد یافت ، گفت: حال كه تعیین سرنوشت كشور به دست ما سپرده شده باید به بهترین نحو آن را انجام دهیم .

یك فرهنگی سبزواری هم انتخابات را صحنه ای از نمایش اقتدار ملت ایران عنوان كرد و گفت: از نظر من شركت در انتخابات یك وظیفه ملی و قانونی است .

یك راننده سبزواری هم یكی از وظایف مهم عقلی و شرعی برای حفظ اسلام و انقلاب را حضور گسترده در انتخابات ذكر كرد.

'حسن محمودی ' افزود: مردم باید ضمن هوشیاری ،با آگاهی و دقت كامل و نیز با در نظر گرفتن ملاك ها و معیارها كاندیدای مورد نظر خود را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی ادامه داد:حضور حداكثری و آگاهانه مردم در این انتخابات و انتخاب اصلح توسط آنان منافع ملی كشور را تامین و با تقویت اقتدار كشور در سطح بین المللی ، امنیت ملی را تضمین می كند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.