اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1390 / کد مطلب: 1882 / نظرات: 0

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار:


تمام امكانات برای برگزاری انتخابات در سبزوار مهیا شده است


تمام امكانات برای برگزاری انتخابات در سبزوار مهیا شده است  رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار گفت: تمام امكانات برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه مهیا شده است . 
   
 'حسین میر دشتی'  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد شعبه های اخذ رای در این حوزه انتخابیه را 337 شعبه شامل 193 شعبه در سبزوار، 51 شعبه در جغتای، 45 شعبه در جوین و 48 شعبه در خوشاب ذكر كرد.

وی با بیان اینكه از مجموع صندوق های اخذ رای این حوزه 114 صندوق شهری و 223 صندوق روستایی است افزود: از این تعداد 213 صندوق ثابت و 124 صندوق سیار خواهدبود.

وی تعداد صندوق های اخذ رای شهرستان سبزوار را نیز شامل 83 صندوق در شهر سبزوار، 26 صندوق در بخش روداب، 25 صندوق در بخش داورزن، 29 صندوق در بخش ششتمد و بقیه را در بخش مركزی ذكر كرد.

'میردشتی' گفت: حدود پنج هزار نفر به عنوان اعضای شعب، كاربران رایانه ای، نمایندگان فرماندار، اعضای هیئت های نظارت و بازرسی و نیروهای امنیتی در شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه فعالیت خواهند داشت.

هم اكنون 23 نامزد در حوزه انتخابیه شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب برای كسب دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.