اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1390 / کد مطلب: 1881 / نظرات: 0

رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس :


409نفر از مجموعه بازرسان درحوزه سبزوار بر انتخابات نظارت می كنند


409نفر از مجموعه بازرسان درحوزه سبزوار بر انتخابات نظارت می كنند   رییس هیات بازرسی مركز حوزه انتخابیه سبزوار گفت: 409 نفر از اعضای هیات بازرسی ، سربازرسان و بازرسان در این حوزه انتخابیه بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور دقیق و مستمر نظارت می كنند.
  
 
'محمد كلاته' عصر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 193 بازرس ، 20 سر بازرس و چهار هیات بازرسی مربوط به شهرستان سبزوار هستند.

وی افزود: همچنین در شهرستان جغتای 51 بازرس ،در جوین 45 بازرس و در شهرستان خوشاب 48 بازرس و در هر یك از این شهرستان ها پنج سربازرس و سه هیات بازرسی فعالیت دارند .

وی با اشاره به فعالیت هیات های بازرسی در مراكز شهرستان ها و بخش های تابعه هر شهرستان گفت: هیات بازرسی از آغاز انتخابات با ستاد و هیات اجرایی انتخابات همكاری داشته و بر حسن اجرای قانون انتخابات نظارت می كنند.

وی با اشاره به حضور یك بازرس در هر شعبه اخذ رای و تعیین یك سربازرس برای هر 10 شعبه ، افزود: بازرسان در روز 12 اسفند نظارت كاملی بر روند برگزاری انتخابات داشته و وظیفه اعلام تخلفات ، موارد ، موانع و مشكلات احتمالی را به هیات بازرسی از طریق سربازرسان دارند.

وی از برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای هیات های بازرسی ، سربازرسان و بازرسان حوزه انتخابیه سبزوار در آستانه انتخابات مجلس نهم و اعلام شرح وظایف هریك به تفكیك هم خبر داد.

كاندیداهای قطعی حوزه انتخابیه سبزوار بر اساس لیست نهایی شورای نگهبان 24 نفر بودند كه با انصراف یكی از آنها در حال حاضر 23 نامزد برای ورود به مجلس نهم در این حوزه با هم رقابت می كنند.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

337 شعبه اخذ رای برای این حوزه انتخابیه شامل 193 شعبه در سبزوار ، 51 شعبه در جغتای ، 45 شعبه در جوین و 48 شعبه در خوشاب تعیین شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.