اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 10 اسفند 1390 / کد مطلب: 1880 / نظرات: 0

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سبزوار:


برای امداد رسانی مناسب و به موقع درحوادث با كمبود تجهیزات مواجه هستیم


برای امداد رسانی مناسب و به موقع درحوادث با كمبود تجهیزات مواجه هستیم  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: این سازمان برای امداد رسانی مناسب و به موقع درحوادث با كمبودهای زیادی مواجه است .
  
 
به گزارش ایرنا ، ' علی اكبر ایزدی'  در نشست با شماری از خبرنگاران گفت: این سازمان نیاز عمده به نردبان هیدرولیك ، خودرو امداد و نجات جاده و تقویت تجهیزات انفرادی آتش نشانان، افزایش نیرو و غیره دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به ارتفاع گرفتن شهر و ساخت و ساز ساختمان های مرتفع در سبزوار ، امداد رسانی به حوادث آتش سوزی در ساختمان های بالای سه طبقه به وسیله نردبان هیدرولیك امكانپذیر است.

وی گفت: در حال حاضر در صورت وقوع حادثه آتش سوزی در اینگونه ساختمان ها فقط باید نظاره گر حادثه باشیم چرا كه دست ما از این وسیله خالی است.

وی هزینه مورد نیاز برای خریداری این نردبان را 15 میلیارد ریال ذكر كرد و با اشاره به موافقت شهردار و قول مساعد نماینده شورای اسلامی سبزوار ، خواستار مساعدت سریعتر این مسوولان شد.

وی ابراز امیدواری كرد: با توجه به بالا رفتن قیمت این وسیله در سال 91 ، امكان خریداری یا حداقل انعقاد قرارداد آن در امسال میسر شود.

وی تكمیل تجهیزات انفرادی آتش نشانان این سازمان و خرید یك دستگاه خودرو امداد و نجات جاده دیگر را هم از نیازهای ضروری این سازمان برشمرد.

وی با اشاره به وجود یك خودرو امداد و نجات جاده ای در این سازمان گفت: با توجه به حجم بالای عملیات جاده ای به دلیل بروز حوادث زیاد رانندگی در محور ورودی سبزوار از سمت تهران ، تردد حجم زیادی از مسافران در نوروز و تابستان از این محور و پوشش ورودی های مختلف سبزوار از سمت اسفراین ، بردسكن و ... وجود فقط یك دستگاه از این خودرو جوابگو نیست.

ایزدی با بیان اینكه سبزوار در حال حاضر چهار ایستگاه آتش نشانی و نزدیك به 80 آتش نشان دارد، افزود: به بیش از 60 نیروی اتش نشان دیگر، یك ایستگاه ثابت آتش نشانی در شرق سبزوار و سه تا چهار ایستگاه سیار در نزدیك بافت های قدیم و مركزی شهر نیاز داریم.

وی از دریافت بهای خدمات آتش نشانی از شهروندان پس از تصویب شورای اسلامی شهر سبزوار در سال آینده هم خبر داد و گفت: این بها بر اساس منطقه ، عرصه و اعیان و به صورت منصفانه دریافت می شود كه نتیجه آن اقداماتی از جمله خرید تجهیزات ،نوسازی و به روز كردن خودروهای این سازمان و ... است.

وی احداث سایت اداری ،آموزشی و ورزشی در مسیر توحید شهر ، تغییر محل ایستگاه شماره یك آتش نشانی سبزوار از چهار راه آتش نشانی به جنب اداره محیط زیست به دلیل مشكلات ترافیكی محل فعلی آن و مقاوم سازی ایستگاه واقع در میدان 30 هزار متری را از برنامه های مهم در حال اقدام سازمان آتش نشانی سبزوار عنوان كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.