اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 8 اسفند 1390 / کد مطلب: 1874 / نظرات: 1


كاشت بالغ بر 50 هزار اصله درخت در سبزوار


با توجه به نزديک شدن ايام نوروز بالغ بر 50 هزار اصله درخت در سطح خيابانهاي شهر سبزوار کاشت مي شود .

مهندس حسين بيدي، مسوول روابط عمومي سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري سبزوار در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)ـ منطقه خراسان، با اعلام اين خبر افزود : اين طرح تا 15 اسفندماه ادامه دارد.

وي با بيان اينکه کاشت نهال با توجه به شرايط اقليمي در نقاطي که کمبود درخت احساس شده شروع شده است، تصريح کرد: اين تعداد علاوه بر کاشت درخت هاي کمربندي و ورودي هاي شهر سبزوار است .

وي در ادامه با اشاره به اقدام اين سازمان جهت توزيع نهال رايگان در بين شهروندان از ابتداي اسفندماه اظهار داشت : شهروندان مي توانند تا 15 اسفندماه جهت ثبت نام براي دريافت نهال رايگان به سايت sabzparks.ir مراجعه کنند .

وي هدف از اين اقدام را نزديک شدن سال نو و کمک به سرسبزي شهر عنوان و اذعان کرد : نهال هاي درخواستي شهروندان با توجه به نياز و شرايط اقليمي در اختيار آنان قرار مي گيرد .

وي به ارائه توصيه ها و مشاوره هاي لازم به شهروندان در خصوص نهال هاي دريافتي توسط کارشناسان اين سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: درخواست شهروندان توسط کارشناسان سازمان بررسي و گونه تاييد شده در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.

مهندس بيدي به توزيع نهالهاي چند ساله در طرح نهال رايگان اشاره و تصريح کرد: اگر شهروندي براي سرسبزي شهر تقاضاي نهال زيادي را براي کاشت در حاشيه يک خيابان داشته باشد با توجه به سنجش توان و نياز وي نهالهاي درخواستي به او تحويل مي شود .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.