اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 6 اسفند 1390 / کد مطلب: 1866 / نظرات: 0


نبدیل بيمارستان شهیدان "مبيني" سبزوار به بيمارستان جامع زنان



رييس دانشگاه علوم پزشکي خدمات درماني و بهداشتي سبزوار از تبديل بيمارستان "مبيني" شهرستان به بيمارستان جامع زنان خبر داد.

دکتر کاظم حسن پور در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)ـ منطقه خراسان با اشاره به اختصاص اين بيمارستان در حال حاضر به زنان و زايمان، تصريح کرد: اين بيمارستان در آينده نزديک به بيمارستان جامع زنان با چهار بخش زنان و زايمان، داخلي، اطفال و جراحي تغيير کاربري مي دهد.

وي ادامه داد: اين بيمارستان فعلا داراي يک بخش زنان و زايمان بوده که سه بخش ديگر به آن اضافه خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه از دو سال گذشته در قسمت راديولوژي بيمارستان مذکور اولويت با استفاده از متخصص زن بوده است، به ارائه بخش اعظم خدمات در بيمارستان مبيني توسط زنان پرداخت.

وي خاطرنشان کرد: پس از راه اندازي بيمارستان "حشمتيه" شهرستان اين تغيير کاربري بيمارستان مبيني از زنان و زايمان به بيمارستان جامع زنان انجام مي‌شود.

دکتر حسن پور هدف از اين اقدام را خدمات بهتر و رفاه بيشتر براي زنان دانست و اظهار داشت: با توجه به اينکه ارائه خدمات به زنان تکليف شرعي بوده و جامعه ما هم از اين امر بيشتر استقبال مي کنند، اين تغيير کاربري در دستور کار قرار گرفته است.

وي اذعان کرد: در بيمارستان‌هاي ديگر نيز به زنان خدمات ارائه مي‌شود اما اين بيمارستان جهت رفاه بيشتر بانوان تغيير کاربري مي دهد.

رييس دانشگاه علوم پزشکي خدمات درماني و بهداشتي سبزوار همچنين به برگزاري شصت و نهمين اجلاس روساي دانشگاه‌ها در تهران اشاره و اضافه کرد: طبق تاکيد وزير بهداشت بر ايجاد بيمارستان‌هاي جامع زنان اين تکليف براي ما ايجاد شده که با جديت بيشتري اين امر را پيگيري کنيم .

وي در رابطه با بودجه لازم براي اين اقدام بيان کرد: با توجه به تغيير سياست و کاربري بيمارستان فعلي بودجه زيادي لازم نيست.

وي در خصوص بيمارستان حشمتيه سبزوار اذعان کرد: اين بيمارستان، بيمارستان آموزشي ژنرال تخصصي و فوق تخصصي بوده که تا پايان سال آينده به اتمام خواهد رسيد.

دکتر حسن پور تاکيد کرد: با راه اندازي اين بيمارستان بخش‌هايي از بيمارستان مبيني نيز به اين بيمارستان انتقال داده مي شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.