اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 اسفند 1390 / کد مطلب: 1852 / نظرات: 1

رییس هیات نظارت بر انتخابات :


حدود یك هزار و 320نفر درحوزه انتخابیه سبزوار بر انتخابات نظارت می كنند


حدود یك هزار و 320نفر درحوزه انتخابیه سبزوار بر انتخابات نظارت می كنند  رییس هیات نظارت بر انتخابات سبزوار گفت: حدود یك هزار و 320 ناظر كار نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان را در حوزه انتخابیه سبزوار برعهده دارند. 
   
 ' حسین قلعه نویی'  در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به وجود 337 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سبزوار اظهار داشت: در هر شعبه حداقل دو و حداكثر پنج ناظر حضور خواهند داشت.

وی عمده وظیفه ناظران را نظارت بر جریان برگزاری انتخابات در روز 12 اسفند از زمان آغاز انتخابات تا زمان شمارش آرا ذكر كرد.

وی با اشاره به برگزاری چندین جلسه آموزشی برای ناظران انتخاباتی به منظور آشنایی آنها با وظایف نظارتی گفت: علاوه بر جلسات آموزشی عمومی كه به صورت ماهانه برای اعضای هیات نظارت برگزار می شود ، همه ناظران در آستانه انتخابات از طریق شركت در دوره آموزشی تخصصی ویژه انتخابات آموزش دیدند.

وی خاطر نشان كرد: تعداد ناظران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل همزمانی آن با انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان حدود پنج درصد نسبت به دور قبل افزایش دارد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات سبزوار همچنین تاكید كرد: تمام تلاش خود را برای پاسداری از آرای مردم و امانتداری به كار خواهیم بست.

وی ابراز امیدواری كرد در روز 12 اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی با مشاركت حداكثری مردم باشیم.

حوزه انتخابیه سبزوار( شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب) دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است كه 24 نامزد در این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس با هم رقابت می كنند.

از 337 شعبه اخذ رای این حوزه انتخابیه 193 شعبه در سبزوار ، 51 شعبه در جغتای ، 48 شعبه در خوشاب و 45 شعبه در جوین است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.