اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 اسفند 1390 / کد مطلب: 1832 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


حضوركاندیداهاباگرایش های مختلف درانتخابات نشان از فضای باز سیاسی است


حضوركاندیداهاباگرایش های مختلف درانتخابات نشان از فضای باز سیاسی است  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: حضور كاندیداهای مختلف در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هر گرایش ، تفكر و جریان سیاسی نشان از فضای باز سیاسی است . 
   
به گزارش  روابط عمومی فرمانداری سبزوار ، مهندس 'قاسم شعبانی عطار' در جمع اعضای هیات های بازرسی شهرستان های سبزوار و خوشاب افزود: فتنه گران و دشمنان این نظام از هم اكنون تحریم ها و تهدیدهای سخت افزاری و نرم افزاری و تبلیغات رسانه ای را برای برگزاری انتخاباتی سرد با مشاركت كمرنگ مردم آغاز كرده اند.

وی با بیان اینكه كشور در آستانه آزمون بزرگ انتخاباتی در 12 اسفند امسال قرار گرفته، ادامه داد: مردم با حضور دیگری در این روز پای صندوق های اخذ رای خواهند آمد و شكوه دیگری برای كشور رقم خوهند زد.

وی با تاكید بر تبیین اثرات مشاركت حداكثری در انتخابات برای مردم افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب مصونیت نظام و انتخابات در گرو حضور مردم پای صندوق های اخذ رای است.

فرماندار سبزوار همچنین اظهار داشت :در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هر یك از اعضای هیئت بازرسی باید عدالت و اصل بی طرفی را سرلوحه كار خود قرار دهد.

وی اجرای قانون ، صیانت از ارای مردم و امانتداری در انتخابات را از سوی هر یك از اعضای هیات بازرسی خواستار شد و ابراز امیدواری كرد در سبزوار و سایر شهرستان های حوزه انتخابیه سبزوار با مشاركت حداكثری ،اجرای عدالت و قانون و برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم آینده ای روشن رقم زده شود.

رییس هیات بازرسی شهرستان سبزوار نیز با بیان اینكه دشمن با تمام قوا در حال برنامه ریزی و خدعه برای كمرنگ كردن حضور حداكثری مردم در انتخابات است خواستار اطلاع رسانی دقیق ، امانتداری، اجرای قانون ، نفوذ ناپذیری ، اخلاص در عمل و ... از سوی هر یك از اعضای هیات بازرسی شهرستان شد.

' محمد كلاته ' تعداد اعضای هیات بازرسی و سربازرسان حوزه انتخابیه سبزوار شامل چهار شهرستان سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب را 409 نفر ذكر كرد.

وی با اشاره به اینكه هیات بازرسی در انتخابات به عنوان یك عامل پیشگیری از بروز تخلفات محسوب می شود، هدف از تشكیل هیات های بازرسی توسط وزارت كشور را نظارت دقیق بر انتخابات وحفظ و صیانت از آرای مردم عنوان كرد.

وی گفت: اعضای هیات بازرسی شهرستان سبزوار می توانند تخلفات انتخاباتی را با شماره تلفن های 3-2229001-0571 و 2226000 با فرمانداری شهرستان در میان بگذارند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.