اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 30 بهمن 1390 / کد مطلب: 1818 / نظرات: 0


بخشدار ششتمد خواستار احداث پایگاه دائمی هلال احمر شد


بخشدار ششتمد خواستار احداث پایگاه دائمی هلال احمر شد
 بخشدار ششتمد  گفت: احداث پایگاه دائمی هلال احمر در این منطقه ، برای امدادرسانی بهتر به اهالی جنوب خراسان و منطقه ضروری است.
  
 
' مهدی ترمئی'  اظهار داشت: تیم سیار هلال احمر شهرستان سبزوار در حال حاضر در كیلومتر 30 جاده سبزوار – بردسكن و ورودی روستای ابراهیم آباد از توابع ششتمد ،كار امداد و نجات جاده ای را برعهده دارد.

وی حضور این تیم را با توجه به تردد تعداد زیاد زائران و مسافران جنوب خراسان و اهالی بخش ششتمد از این محور بسیار موثر دانست.

وی در عین حال محسوب شدن محور مذكور به عنوان یكی از جاده های اصلی و محور متصل كننده جنوب خراسان به شمال كشور و جاده تهران – مشهد ، وجود بار ترافیكی بالا ، عرض كم و وقوع تصادفات خطرناك و زیاد در آن را خاطر نشان كرد.

بخشدار ششتمد ادامه داد: با عنایت به این مسائل امكانات ، تجهیزات و نیروهای این تیم سیار برای پوشش كل محور محدود است.

وی ضمن تاكید بر ضرورت احداث پایگاه دائمی هلال احمر در منطقه ، از مدیر عامل هلال احمر استان خراسان رضوی خواست در مورد تخصیص اعتبار لازم در این زمینه مساعدت كند.

وی از تحویل زمینی به همین منظور در حاشیه جاده سبزوار – بردسكن و در مجاورت روستای ابراهیم آباد ششتمد خبر داد و اضافه كرد: مردم و بخشداری ششتمد آماده هر گونه همكاری برای احداث و استقرار این پایگاه هستند.

ترمئی اظهار داشت: با احداث پایگاه دائم هلال احمر در این محور امكانات و تجهیزات و نیروی كافی به صورت شبانه روز برای امداد رسانی به زائران و مسافران این محور مستقر می شود.

بخش ششتمد از توابع سبزوار با حدود 30 هزار نفر جمعیت در جنوب این شهرستان واقع است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.