اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 29 بهمن 1390 / کد مطلب: 1817 / نظرات: 0

شهردار سبزوار:


حدود هشت هزار و 500 متر مربع از معابر و نقاط كور سبزوار بازگشایی شد


حدود هشت هزار و 500 متر مربع از معابر و نقاط كور سبزوار بازگشایی شد  شهردار سبزوار گفت: حدود هشت هزار و 500 متر مربع از معابر و نقاط كور شهر طی شش ماه اخیر بازگشایی شده است. 
   
 به گزارش  روابط عمومی شهرداری سبزوار، 'حسین مقصودی' در حاشیه بازگشایی امتداد خیابان رازی سبزوار افزود: هفت میلیارد ریال طی یكماه اخیر برای بازگشایی خیابانها و امتداد معابر در این شهر هزینه شده است.

وی ابراز امیدواری كرد با تامین اعتبار و همكاری و همراهی شهروندان بقیه نقاط كور شهرستان نیز در نیمه اول سال آینده بازگشایی شود.

وی با اشاره به بازگشایی خیابان رازی سبزوار در راستای توسعه شهری گفت: این خیابان به عنوان دوازدهمین مسیر از 18 نقطه كور شهر بازگشایی شده است.

وی افزود: برای بازگشایی خیابان رازی 24 میلیارد ریال هزینه شده است.

مقصودی بازگشایی این خیابان را یكی از مشكلات 15 ساله شهرداری بیان كرد و اظهار داشت: در ادامه بازگشایی این مسیر، جدول گذاری و آسفالت این خیابان در نیمه اول سال آینده انجام می شود.

رئیس كمیسیون حقوقی، املاك و ایثارگران شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در این مراسم با بیان اینكه بازگشایی نقاط كور خیابان ها یكی از مسائل مهم شهری است، بازگشایی معابر مورد نظر را در راستای یكی از سیاست های اساسی شورای اسلامی دوره سوم سبزوار عنوان كرد.

'علی ارغیانی' با بیان اینكه اقدامات اخیر شهردار تحول بزرگ در بازگشایی خیابان های سبزوار بوجود آورده، گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون حدود 80 میلیارد ریال برای بازگشایی نقاط كور شهر هزینه شده است.

وی افزود: در راستای توسعه شهری و رفع مشكلات ترافیكی باید به بازگشایی خیابان ها بصورت ویژه نگاه كرد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.