اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 بهمن 1390 / کد مطلب: 1816 / نظرات: 1

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار:


سبزوار بیشترین مشاركت در مسابقه فرهنگی نماز استان را داشته است


سبزوار بیشترین مشاركت در مسابقه فرهنگی نماز استان را داشته است  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از كسب رتبه برتر میزان مشاركت و برگزیدگان شهرستانی در مسابقه فرهنگی نماز (خلوت انس) استان خراسان رضوی توسط این اداره خبر داد.
  
 
به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، 'مجید عسكری 'گفت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در دین مبین اسلام و نهادینه كردن این امر، مسابقه فرهنگی نماز با عنوان خلون انس از سوی دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ نماز اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از حضور گسترده شهروندان سبزوار به ویژه اعضای كانون های فرهنگی و هنری مساجد و آموزش و پرورش، كانون بسیج هنرمندان و دیگر نهاد های ذیربط در این مسابقه افزود: بیشترین برگزیدگان شهرستانی مسابقه نماز در سطح استان خراسان ر ضوی نیز مربوط به سبزوار بوده است.

وی گفت: برگزیدگان مسابقه فرهنگی نماز (خلوت انس) این شهرستان شامل شش نفر به نام های میثم حسین آبادی از كانون دارالعلم قرآن، مهدی دادفرما از كانون مسجد شهدای جعفرآباد، سمیرا علوی مقدم از اعضای دبیرخانه كانون های مساجد، فاطمه زعفرانیه از كانون بسیج هنرمندان و سارا بهادران و محمد موحدی نیك از خانواده كاركنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار هستند.

طی مراسمی كه در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و با حضور مسئولین استانی در مشهد مقدس برگزار شد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و برگزیدگان مسابقه مزبور، لوح سپاس و هدیه دریافت كردند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.