اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 بهمن 1390 / کد مطلب: 1809 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار :


دشمنان از هم اكنون درحال تطمیع ضد انقلاب برای فتنه در انتخابات است


دشمنان از هم اكنون درحال تطمیع ضد انقلاب برای فتنه در انتخابات است  امام جمعه موقت سبزوار گفت: دشمنان از هم اكنون در حال تطمیع و آماده كردن ضد انقلاب ها برای فتنه گری در انتخابات 12 اسفند هستند كه باید در مقابل این توطئه ها هوشیار بود و به موقع عمل كرد.
  
 
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام 'محمد سلیمانی' در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: هر چه به روزهای حساس انقلاب نزدیك می شویم دشمنان تیز و تندتر مشغول فعالیت علیه نظام می شوند.

وی به جمع آوری تمام ضد انقلاب ها توسط كشورهای اروپایی و جلسه با آنها از جمله در 15 و 16 بهمن در آلمان و همچنین جلسه ای در رابطه با انتخابات 12 اسفند با فتنه گران و منافقان در آمریكا اشاره كرد.

وی گفت: هدف اینها از این جلسات تمطیع و آماده كردن ضد انقلاب ها برای مبارزه با انقلاب اسلامی و فتنه گری علیه انقلاب در زمان انتخابات مجلس است.

وی اضافه كرد: افرادی كه به جنگ شهید كربلا حضرت امام حسین (ع) رفتند نیز تطمیع شده بودند و اكنون پس از 1400 سال دشمنان اسلام عده ای را با تطمیع جمع كرده و آماده مبارزه علیه انقلاب می كنند.

وی ضمن تاكید برهوشیاری در مقابل این توطئه ها اظهار داشت:' در تاریخ بسیاری افراد داریم كه متوجه نبوده و به موقع اقدام نكردند و نابود شدند كه نمونه آن در كربلاست '.

خطیب جمعه موقت سبزوار در بخشی از سخنانش شركت در انتخابات را هم حق و هم وظیفه مردم عنوان كرد و گفت: 'حضور در انتخابات وظیفه است یعنی اگر نیامدیم مسوول هستیم'.

وی با تاكید بر شركت همه افراد در انتخابات و آگاه كردن افرادی كه توجه به این وظیفه ندارند ادامه داد: حضور در انتخابات تكلیف است زیرا نظام اسلامی قدرت می یابد و دشمنان اسلام ناامید می شوند.

وی همچنین اظهار داشت: شركت در این انتخابات حق مردم هم هست تا به طور مستقیم قانون گذاران كشور را انتخاب و در تعیین مدیران كشور دخالت كنند.

وی خاطر نشان كرد: این دور از انتخابات مجلس همزمان با انتخابات خبرگان رهبری است كه مردم سبزوار علاوه بر انتخاب دو نماینده ، باید نماینده خود در مجلس خبرگان را هم انتخاب كنند.

امام جمعه موقت سبزوار همچنین به برگزاری چهلم شهدای حوزه علمیه قم در تبریز در 29 بهمن سال 56 اشاره كرد و گفت: پس از توهین به ساحت مقدس مراجع و امام در 19 دیماه این سال ، حوزه علمیه قیام كرد و طاغوت، مردم انقلابی و روحانیون را به خاك و خون كشید.

وی با اظهار اینكه مجلس چهلم شهدای قم موتور محركه انقلاب را كه خاموش شده بود دوباره به حركت در آورد، افزود: هوشیاری ، غیرت دینی و ملی و جرات اقدام و امید به آینده درس هایی است كه باید از برگزار كنندگان این مجلس شهدا بگیریم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.