اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 27 بهمن 1390 / کد مطلب: 1804 / نظرات: 0


برگزاری نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در سبزوار



فرماندار سبزوار همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را برای تامین امنیت و آرامش مسافران و زائران نوروزی بسیج کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی و راهیان نور شهرستان اظهار کرد: سبزوار دروازه ورودی استان به مشهدالرضا(ع) است و از این جهت دارای موقعیت ویژه‌ای است.

وی افزود: با پیش‌بینی افزایش تعداد مسافران برای حضور در حرم منور رضوی در لحظه تحویل سال، لازم است که همه امکانات شهرستان برای رفاه حال بیشتر مسافران در آماده باش قرار بگیرد.

وی در ادامه به موضوع کاروان‌های راهیان نور پرداخت و اظهار داشت: اعزام افراد به مناطق عملیاتی جنوب مورد توجه رهبر معظم انقلاب، دولت و همه مسئولان کشوری است و باید تمام دستگاه‌های اجرایی در این امر همکاری موثر داشته باشند.

فرماندار سبزوار با اشاره به اعزام چهار هزار دانش آموز دختر و پسر شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با مشارکت آموزش و پرورش سبزوار، از کسب مقام نخست استان توسط سبزوار و تربت حیدریه در اعزام کاروان به این مناطق خبر داد.

شعبانی با تقدیر از حضور باشکوه مردم سبزوار در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به شرایط نامساعد جوی، افزود: این حضور نشان دهنده تجدید عهد دوباره ملت با مقام معظم رهبری بود.

وی همچنین به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خواستار حضور حداکثری مردم شهرستان سبزوار در پای صندوق‌های رای شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.