اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 25 بهمن 1390 / کد مطلب: 1801 / نظرات: 0


تجهیز جایگاه های سی ان جی سبزوار به دوربین های مداربسته


   

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار از نصب دوربین های مدار بسته در جایگاه های سی ان جی توحید، زائر، سربداران و آزادگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار امیر ناطقی با بیان این مطلب گفت: برای تجهیز جایگاه های مذکور، اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال هزینه شده است.
وی انجام عملیات رفع نقص برگشت گاز جایگاه سی ان جی آزادگان و شروع به کار مجدد آن با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال، انجام تعمیرات اساسی جایگاه های سی ان جی توحید با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال را از مهمترین فعالیت های تاکسیرانی سبزوار در نیمسال دوم سال جاری عنوان کرد.
وی 10 مورد نوسازی ناوگان تاکسیرانی، توسعه ناوگان تاکسیرانی با 22دستگاه ، صدور 3 مورد امتیاز شرکت های حمل و نقل دورن شهری، افتتاح و شروع به کار شبکه تاکسی بی سیم با تعداد 30 مورد خودرو فعال در شبکه، شروع عملیات اجرایی توسعه ساختمان اداری سازمان را از دیگر اقدامات این سازمان بیان کرد.
ناطقی ادامه داد: شناسایی و ساماندهی خودروهای سرویس های مدارس، صدور مجوز فعالیت و نصب بر چسب 300 دستگاه، بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات بهره برداران تاکسیرانی 150 مورد، صدور پروانه بهره برداری تاکسی و تاکسی تلفنی 130 مورد، برپایی گشت های مشترک با پلیس راهور و تعزیرات حکومتی از نحوه عملکرد ناوگان تاکسیرانی و برخورد با خودروهای مسافربر شخصی 20 مورد از دیگر فعالیت های تاکسیرانی سبزوار در نیمسال دوم سال 90 بوده است.
وی به برگزاری 4 دوره کلاس های آموزش ویژه رانندگان تاکسی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در این کلاس ها 200 نفر راننده شرکت کردند.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار به کسب رتبه نخست تیم فوتسال سازمان تاکسیرانی در مسابقات فوتسال شهرداری نیز اشاره کرد.
 

 
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.