اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 بهمن 1390 / کد مطلب: 1784 / نظرات: 0

نماینده مردم تهران در مجلس:


راهپیمایی باشكوه 22 بهمن اتمام حجت با آمریكا و اروپا است


راهپیمایی باشكوه 22 بهمن اتمام حجت با آمریكا و اروپا است
نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی باشكوه 22 بهمن، اتمام حجت و سند زنده ای برای آمریكا، رژیم صهیونیستی و اروپا است.
  
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'سید رضا اكرمی' در جمع راهپیمایان سبزوار افزود: مردم در 33 سال گذشته نقش مثبت خود را نشان داده و به ندای دین و رهبری لبیك گفتند.

وی اظهار داشت: دین، رهبری و مردم سه عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران طی 33سال گذشته در مقابل توطئه ها و فتنه های بیشمار دشمنان بوده اند.

وی با بیان اینكه ما به نام دین انقلاب كردیم افزود: انقلاب ما ماندگار شد چرا كه محمدی، حسینی و جعفری بود.

او گفت: اگر در طول سی و سه سال گذشته از پس این همه توطئه ها، تحریم ها و تهدیدها برآمدیم و اینك حركت رو به جلو داریم، به بركت دین، رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه هنوز تا رسیدن به قله فاصله بسیار داریم، افزود: باید در ادامه راه از كارهای مثبت قدردانی كرد و در صدد رفع اشكالات برآمد.

وی یكی از آسیب های 33 سال گذشته را محافظه كاری دانست و گفت: نقد عالمانه، منصفانه و دلسوزانه را باید در ادامه راه انقلاب در كنار بیان و قدردانی از نكات مثبت در نظر داشت.

وی با بیان اینكه نباید در كشور بیكاری، تورم و اعتیاد باشد اظهار داشت: 330 هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم است كه می توان با هدایت این سرمایه برای سازندگی كشور و اشتغال از آن استفاده كرد.

وی خدمتگزاری به مردم، همت عمومی و همگانی، حمایت همه جانبه از انقلاب و تبعیت از برنامه های پنج ساله و چشم انداز 20 ساله را نیز مورد تاكید قرار داد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.