اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1390 / کد مطلب: 1779 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


حضور باشكوه در راهپیمایی 22بهمن انقلاب را در مقابل دشمنان بیمه می كند


حضور باشكوه در راهپیمایی 22بهمن انقلاب را در مقابل دشمنان بیمه می كند
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: حضور هر چه باشكوهتر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، انقلاب و نظام را در مقابل توطئه های دشمنان مصون نگاه داشته و بیمه می كند. 
   
 مهندس 'قاسم شعبانی عطار' ،در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی در گفت و گو با ایرنا ، افزود:همچنین حضور مردم در صحنه ، عزت و اقتدار هر چه بیشتر نظام و انقلاب اسلامی در صحنه بین المللی را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در سبزوار با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری در این رابطه ،از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار سبزوار اعم از زن و مرد و پیرو جوان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرد.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارك فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: همه توفیقات نظام را تا امروز ،مرهون رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی همچنین بیان داشت: استكبار جهانی ،امسال متفاوت تر از سال های گذشته ،با تمام توان و امكانات نرم افزاری و سخت افزاری در صدد به زانو در آوردن مردم غیرتمند ایران اسلامی است.

وی با بیان اینكه تحریم ها ، محاصره ها و جنگ نرمی كه در دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی به راه افتاده هیچ تاثیری در اراده آهنین ملت ایران نخواهد داشت، افزود: ملت ما با الهام از اسلام ، پیروی از ائمه اطهار و اطاعت از رهبری در مقابل استكبار ایستاده و خواهند ایستاد.

وی ابراز امیدواری كرد مردم ایران در روز 22 بهمن امسال ، یكبار دیگر با حضوری گسترده و باشكوه اتحاد ، انسجام و اطاعت پذیری خود از ولایت را به دنیا نشان دهند و مشت محكمی بر دهان استكبار بكوبند.

راهپیمایی روز 22 بهمن امسال ،ساعت 30/9 صبح روز شنبه از مقابل مسجد جامع تا میدان كارگر سبزوار با حضور عموم مردم این شهرستان انجام می شود .

این راهپیمایی همزمان در مراكز بخش های تابعه سبزوار هم انجام می شود .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.