اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 19 بهمن 1390 / کد مطلب: 1777 / نظرات: 0


15طرح عمرانی در ششتمد سبزوار افتتاح و یا آغاز شد


15طرح عمرانی در ششتمد سبزوار افتتاح و یا آغاز شد  بخشدار ششتمد سبزوار از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 15 طرح عمرانی و خدماتی در این بخش به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر خبر داد. 
  
 
به گزارش ایرنا، 'مهدی ترمئی'  در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بهره برداری از چاه های شماره دو و سه آب شرب شهر ششتمد با هزینه یك میلیارد و 750 میلیون ریال و 50 واحد مسكونی مددجویی در این بخش با هزینه پنج میلیارد ریال آغاز شد.

وی تسطیح و یكپارچه سازی بخشی از اراضی كشاورزی روستای سنگرد با هزینه یك میلیارد و 350 میلیون ریال و لوله گذاری چاه در روستای نوبهار به طول 18 كیلومتر با هزینه سه میلیارد و 330 میلیون ریال را از دیگر طرحهای بهره برداری شده این بخش ذكر كرد.

وی همچنین بهره برداری از طرحهای آبرسانی به روستاهای سبه و حسن آباد سبه با هزینه هشت میلیارد ریال برای حدود 130 خانوار، افتتاح پایگاه های بسیج روستاهای حسین آباد شامكان و تندك هر یك با هزینه 100 میلیون ریال، آغاز عملیات اجرایی بند خاكی روستای پادر با اعتبار یك میلیارد ریال، حمام خورشیدی با هزینه 30 میلیون ریال، جمع آوری آبهای سطحی با هزینه 120 میلیون ریال و پل عابر پیاده روی كال روستای دیوانخوی با هزینه 110 میلیون ریال را از دیگر طرحهای این بخش برشمرد.

علاوه بر آن عملیات اجرایی كارخانه خوراك دام و طیور و سالن ورزشی روستای كیذور ششتمد آغاز شد و مرغداری تمام اتوماتیك و آبیاری قطره ای فضای سبز شهر ششتمد به بهره برداری رسید.

بخشدار ششتمد سبزوار گفت: كارخانه خوراك دام و طیور 'نگین دانه بیهق' با ظرفیت تولید سالانه 35 هزار تن و با هزینه بیش از 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث می شود.

وی افزود: سالن ورزشی روستای كیذور هم با اعتبار یك میلیارد ریال كه 800 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی و 200 میلیون ریال از محل خودیاری اهالی است با خودیاری مردم و نیروهای بسیجی ساخته می شود.

وی مرغداری تمام اتوماتیك روستای 'باغخیرات' را با سرمایه گذاری یك میلیارد و 200 میلیون ریال دارای ظرفیت تولید 15 هزار قطعه مرغ ذكر كرد.

ترمئی افزود: آبیاری قطره ای فضای سبز شهر ششتمد هم با 15 كیلومتر طول و هزینه دو میلیارد ریال از محل منابع استانی و داخلی بهره برداری شده است.

بخش ششتمد از توابع سبزوار در جنوب این شهرستان واقع شده است./2

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.