اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 18 بهمن 1390 / کد مطلب: 1770 / نظرات: 0

در هفتمین روز از دهه مبارك فجر/


چهار پروژه كشاورزی و خدماتی در بخش مركزی سبزوار افتتاح یاكلنگ زنی شد


 در هفتمین روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی ، چهار پروژه كشاورزی و خدماتی در بخش مركزی سبزوار به طور رسمی افتتاح یا كلنگ زنی شد. 
  
به گزارش ایرنا ، جایگاه دو منظوره زیگورات زعفرانیه كلنگ زنی و واحد صنعتی پیشرفته مرغ گوشتی ، مركز جهاد كشاورزی بخش مركزی و واحد اعتباری روستای خسروجرد با حضور شماری از مسوولان شهرستان در سطح این بخش افتتاح شدند.

بخشدار مركزی سبزوار در حاشیه افتتاح و كلنگ زنی این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جایگاه دو منظوره سوخت زیگورات زعفرانیه در هشت هزار متر مربع مساحت و سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال كلنگ زنی شد.

' محمد معلمی' با بیان اینكه این جایگاه دارای 9 تلمبه بنزین و چهار تلمبه گازوئیل خواهد بود، افزود: اعتبارات این جایگاه توسط شركت زیگورات تامین می شود .

وی ظرفیت تولید واحد صنعتی پیشرفته مرغ گوشتی 'پردیس قائم اسرار ' را 60 هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره ذكر كرد و افزود: این واحد با سرمایه گذاری 9 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای حدود 12 نفر ، در زمینی به مساحت پنج هكتار و زیر بنای چهار هزار و 500 متر مربع توسط بخش خصوصی احداث شده است.

'این واحد در محور سبزوار – اسفراین و نزدیكی روستای قز شهرستان واقع است.'

وی هدف از راه اندازی مركز جهاد كشاورزی بخش مركزی سبزوار را هم تسریع در كار كشاورزان عنوان كرد.

بخشدار مركزی سبزوار همچنین گفت: برای ساختمان صندوق اعتباری روستای خسروجرد این بخش هم 350 میلیون ریال هزینه شده و برای حدود چهار نفر از طریق آن اشتغالزایی شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.