اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1390 / کد مطلب: 1769 / نظرات: 0

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار:


انقلاب اسلامی در بین انقلاب های دنیا یك انقلاب بی نظیر بود


انقلاب اسلامی در بین انقلاب های دنیا یك انقلاب بی نظیر بود  نماینده ولی فقیه در مقاومت بسیج سپاه ناحیه سبزوار گفت: انقلاب اسلامی ما در بین انقلاب های دنیا یك انقلاب بی نظیر بود. 
   
 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین' حسین زحمتكش '  در گردهمایی اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد شركت آبفای سبزوار، اظهار داشت : انقلاب اسلامی ما ولایتی و برگرفته از باورها و اعتقادات دینی این مرز و بوم و یك انقلاب شاخصی بود.

این مسوول پیرامون شخصیت و نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیرامون انقلاب اسلامی مطالبی بیان كرد و افزود: ما شخصیت امام را آنطور كه باید بشناسیم نشناختیم و انقلاب اسلامی به نام امام زنده است.

وی بیان كرد:باید ابعاد شخصیتی ، سیاسی، فقهی ،مدیریتی و...امام (ره) شناخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین زحمتكش، رمزهای موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: حقیقتا اگر رهبریت امام نبود انقلاب اسلامی پیروز نمی شد.

وی در بخشی از سخنانش ادامه داد: حضرت امام زمانی كه در تبعید بودند هزاران انسان را تربیت كرد و قبل از پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: توكل به خدا، اخلاص ، مبانی فكری و اعتقادی و مدیریتی ،اقتصادی و ...امام در طول تاریخ بی نظیر است و نمی توانید كسی را مانند امام پیدا كنید.

وی در ادامه به بخشی از شیطنت های دشمنان اشاره كرد و گفت:دشمن با تحریم اقتصادی و تحریم نفت هیچ كاری نمی تواند انجام دهد و تحریم ها هیچ تاثیری در كشور ندارد.

وی گفت :در سایه تحریم كشور ما در عرصه های مختلف علمی ، تكنولوژی ، نظامی ، پژوهشی

، هسته ای و....موفقیت های زیادی كسب كرده است.

حجت الاسلام زحمتكش ، به هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره كرد و گفت: دشمن جنگ نرم و تهدید فرهنگی را در سر لوحه كار خودش قرار داده است.

وی برای مایوس كردن دشمنان انقلاب و نظام خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و گفت: مردم باید با حضور حداكثری و مشاركت بالا دشمنان را نا امید كنند.

وی افزود: مردم باید نمایندگانی انتخاب كنند كه پیرو و پشتیبان ولایت فقیه و دلسوز انقلاب و نظام ، شجاع و دارای بصیرت باشندو امتحان خودشان را پس داده باشند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.