اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 17 بهمن 1390 / کد مطلب: 1758 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


نخستین پرواز عتبات عالیات از فرودگاه سبزوار 22 بهمن انجام می شود


نخستین پرواز عتبات عالیات از فرودگاه سبزوار 22 بهمن انجام می شود  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از انجام نخستین پرواز عتبات عالیات از فرودگاه این شهرستان در 22 بهمن امسال ،سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، خبر داد.
  
 
به گزارش ایرنا ، 'قاسم شعبانی عطار'  در مراسم افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری 'سها' سبزوار، گفت: این پرواز به مقصد نجف و یا احتمالا بغداد انجام خواهد شد.

فرماندار سبزوار با اشاره به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در این شهرستان اضافه كرد: قرار است همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سبزوار ،زیارتی هم بشوند.

وی ابراز امیدواری كرد :شركت های سیاحتی و زیارتی برای ادامه پروازها از فرودگاه این شهرستان به عتبات عالیات تلاش كنند.

وی با بیان اینكه از نظر صدور مجوز هچ مشكلی نداریم و با شركت تابان تفاهم لازم انجام شده است ، افزود: می توانیم در ماه یك یا دو پرواز زیارتی از سبزوار داشته باشیم.

مهندس شعبانی یكی از مشكلات انجام نشدن این پروازها از سبزوار را كم بودن تعداد مسافر و زائر ذكر و تاكید كرد: با توجه به وجود مجوزهای لازم بایستی برای تكمیل ظرفیت پروازهای عتبات عالیات از این شهرستان تلاش شود.

' فرودگاه سبزوار در جنوب غربی این شهر قرار دارد و پروازهای ان از مهر سال 83 آغاز و با مصوبه سال 86 هیات دولت مرز مجاز هوایی این فرودگاه باز شد. '

دفتر خدمات مسافرتی گردشگری سها سبزوار با مجوز بهره برداری از سازمان میراث فرهنگی ، با 200 میلیون ریال هزینه و اشتغال پنج نفر در نزدیكی میدان شهید فهمیده سبزوار افتتاح شد.

این شهر در حال حاضر 11 دفتر خدمات مسافرتی گردشگری دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.