اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1390 / کد مطلب: 1746 / نظرات: 0

به مناسبت دهه فجر/


نهضت روشنگری باعنوان ولایت باحضور خواهران بسیجی درسبزوار برگزار شد


نهضت روشنگری باعنوان ولایت باحضور خواهران بسیجی درسبزوار برگزار شد  نشست نهضت روشنگری با عنوان ولایت به مناسبت ایام ا... دهه مبارك فجر با حضور 200خواهر بسیجی در سبزوار برگزار شد. 
  
به گزارش  روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار ، مدیر حوزه علمیه اهل البیت (ع) سبزوار در این مراسم كه در امامزاده شعیب (ع) این شهرستان برگزار شد با تبریك دهه فجر به بررسی ابعاد مختلف جایگاه ولایت در جامعه پرداخت.

'علیمحمدی ' یكی از مهمترین روش های دفاع از ولایت را داشتن بصیرت عنوان كرد.

وی با اشاره به محتوای اكثر وصیت نامه شهدا گفت :در بیش از 90 درصد وصیت نامه این بزرگواران تاكید بر پشتیبانی از ولایت فقیه قید شده است.

مدیر حوزه علمیه اهل البیت (ع) سبزوار افزود: برای حركت آگاهانه پشت سر رهبری باید بصیرت داشته باشیم و هوشیارانه عمل كنیم.

وی به سخنانی از مقام معظم رهبری در مورد بصیرت اشاره كرد و گفت :مردم باید با بصیرت و روشنگری و بیداری كامل در عرصه های مختلف جامعه حضور یافته و اجازه سوء استفاده دشمن را ندهند.

وی وظیفه خطیر مسوولین و دستگاههای اجرایی در جهت بصیرت افزایی مردم را خاطر نشان كرد و افزود : همه باید به هر صورت كه امكان دارد در این راستا تلاش كنند.

وی بر حضور حداكثری مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن و انتخابات مجلس تاكید كرد و افزود:یكی از مهمترین راههای خنثی كردن توطئه ها و دسیسه های دشمن حضور پر شور در اینگونه برنامه هاست.

این نشست به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) سبزوار از حوزه بسیج حضرت زینب كبری برگزار شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.