اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1390 / کد مطلب: 1744 / نظرات: 0

مسوول طرح صالحین حوزه بسیج امام خمینی (ره)سبزوار:


همه مردم بایددر شرایط فعلی با بصیرت با جریانات برخورد كنند


همه مردم بایددر شرایط فعلی با بصیرت با جریانات برخورد كنند  مسوول طرح صالحین حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)سبزوار گفت: در شرایط فعلی همه مردم باید با بصیرت با جریانات برخورد كنند. 
    
به گزارش  روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار ، حجت الاسلام ' جعفر خوش سیما' در جمع بسیجیان پایگاه شهدای رباط سرپوش از حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان ،عوامل پیروزی انقلاب را سه عنصر ایمان به خدا ،رهبری حضرت امام(ولی فقیه ) و اتحاد عنوان كرد.

وی در این مراسم كه در قالب نهضت روشنگری بود ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: از ابتدای نهضت كه از سال 42 شروع شد پایه آن بر اساس ایمان به خدا استوار بود و در تمامی سال های مبارزه این عامل نمود داشت.

وی به دومین عامل پیروزی انقلاب اشاره و اظهار داشت: دشمن از همان ابتدا روی بحث ولایت فقیه هجوم آورده بودچون می دانست محوری ترین بخش پیروزی انقلاب محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به سومین عنصر پیروزی انقلاب افزود: دشمن بیشتر دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین به ویژه شیعه و سنی بوده و هست.

وی با تاكید بر اینكه باید با بصیرت با جریانات برخورد كنیم ,بیان كرد: در این برهه از زمان كه دشمن قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارد بایستی گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

مسوول طرح صالحین حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره كرد و گفت: انتخابات آینده بسیار سرنوشت ساز و حیاتی است و همه مردم دنیا چشمشان به این رخداد بزرگ است .

وی افزود: وظیفه امروز همه مردم ایران این است كه به ندای رهبری لبیك گفته و در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

حجت الاسلام خوش سیما اظهارداشت: همچنین مردم می توانند با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب كنند.

در ابتدای این نشست سروان پاسدار 'رضایی' فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) ناحیه مقامت بسیج سبزوار بر حضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آینده تاكید كرد.

در این مراسم كه در روستای رباط سرپوش سبزوار برگزار شد برنامه هایی از جمله سخنرانی، سرود و ... اجرا شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.