اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 15 بهمن 1390 / کد مطلب: 1738 / نظرات: 0

بخشدار روداب :


32 طرح و پروژه همزمان با دهه فجر در روداب سبزوار افتتاح می شود


32 طرح و پروژه همزمان با دهه فجر در روداب سبزوار افتتاح می شود
 بخشدار روداب سبزوار از بهره برداری 32 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی در سطح این بخش خبر داد.
  
 
به گزارش ایرنا، ' محمود شم آبادی' روز شنبه در حاشیه افتتاح تعدادی از این پروژه ها به خبرنگاران گفت: در مجموع برای این پروژه ها حدود 10 میلیارد و 180 میلیون ریال هزینه شده است.

وی پروژه های قابل افتتاح این بخش طی دهه مبارك فجر را شامل خانه عالم روستای كلاته میرعلی ، حسینیه روستای بنقن ، پارك كودك روستای گراو ، غسالخانه روستاهای تسبند ،چاه ستاره ، كلاوی ،كلاوشك و استاج ، طرح كانیو در روستای خوشمردان و دیوار ساحلی روستاهای همایی ، اجنورد ،اردیز ،گرمك و بجدن برشمرد.

وی اضافه كرد: لوله گذاری انتقال آب در شش روستا و آبیاری تحت فشار در 10 روستای سطح بخش از دیگر پروژه های افتتاحی در این ایام است .

همچنین پروژه های آبرسانی به روستاهای سریش و بونش با پنج میلیارد ریال اعتبار و بهره مندی 110 خانوار و سالن اجتماعات بخشداری روداب با 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده امروز همزمان با چهارمین روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی با حضور شماری از مسوولان شهرستان سبزوار در این بخش افتتاح شدند.

یك كانون فرهنگی و هنری مسجد در شهر روداب ، ساختمان چند منظوره دهیاری و خانه بهداشت روستای دروك و غسالخانه این روستا از دیگر پروژه هایی بود كه با اعتبار هزینه شده 140 میلیون ریال افتتاح شدند.

نمایشگاه انقلاب هم به مناسبت دهه مبارك فجر در شهر روداب مركز این بخش افتتاح شد.

 گفتنی است : تعدادی از این پروژه ها روز شنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و جمعی از مسوولان محلی سبزوار و بخش افتتاح شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.