اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1390 / کد مطلب: 1728 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت وهمبستگی نیاز داریم.


امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت وهمبستگی نیاز داریم  امام جمعه شهرستان خوشاب با تبریك هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت وهمبستگی نیاز داریم. 
   
 حجت الاسلام 'رمضانعلی ثباتی مقدم' در خطبه های این هفته نماز جمعه خوشاب افزود:وحدت یك امر حتمی و دائمی است چرا كه قرآن كریم همگان را دعوت به وحدت كرده و به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) دست خدا با جماعت است و شیطان با جماعت مخالف است.

وی همچنین به دیدار تعدادی از جوانان انقلابی كشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت:این دیدار سراسر شور و احساسات بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب، افزود: جوانان ایرانی برغم همه كار شكنی های دشمنان به پیشرفت هایی دست یافتند كه می تواند برای جوانان ملت های اسلامی درس آموز باشد.

جت الاسلام ثباتی مقدم به شاخص های كاندیدای اصلح از نگاه رهبر انقلاب اشاره كرد و تدین ،كاردانی ، دلسوزی، تقوا، علاقمندی به مصالح كشور ،كیسه ندوختن برای خود ، مومن بودن به هدف ها و ارزشهای انقلاب و مردمی بودن را از جمله این شاخص ها ذكر كرد.

وی در ادامه به سالروز تشكیل مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره كردو گفت:معمار كبیر انقلاب به گونه ای نظام را طراحی كردند كه هیچ بن بستی نداریم.

وی اضافه كرد: در تعبیر رهبر انقلاب مجمع تشخیص نظام حسنه ماندگاری است كه رهبر بزرگ ما با هوشمندی و همه سونگری آن را هنگامی كه نیاز كشور به آن آشكار شد، پدید آورد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.