اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1390 / کد مطلب: 1712 / نظرات: 0

همزمان با دهه مبارك فجر/


مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه های كشور در سبزوار برگزار می شود


مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه های كشور در سبزوار برگزار می شود  رییس هیات هندبال سبزوار از برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه های كشور جام شهدای هویزه از 12 تا 17 بهمن در این شهرستان خبر داد. 
  
'كاظم عرب'  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با شركت 12 تیم از تهران ، ارومیه، اردبیل ، تبریز ، زنجان ،گلستان ،قزوین، سمنان ، لرستان،نجف آباد ، البرز و سبزوار برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز این مسابقات از ساعت 30/13 امروز چهارشنبه در سالن سه هزار نفری هندبال این شهرستان، افزود: این مسابقات در قالب چهار گروه سه تیمی و به صورت دوره ای برگزار می شود.

وی اضافه كرد: شب گذشته مراسم قرعه كشی این مسابقات با حضور نمایندگان تیم های شركت كننده و' كافی' دبیر هیئت هندبال استان خراسان رضوی، 'ولی ا.. حیات پور ' نماینده فدراسیون هندبال و رئیس هیئت هندبال سبزوار در هتل كاملیای این شهر برگزار شد.

رییس هیات هندبال سبزوار گروه بندی تیم ها را در قالب گروهA شامل تیم های البزر ،ارومیه و اردبیل ، گروهB شامل تیم های نجف آباد ، سبزوار وتهران ، گروهC شامل تیم های زنجان ،گلستان و قزوین و گروهD شامل تیم های تبریز ،سمنان و لرستان ذكر كرد
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.