اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 بهمن 1390 / کد مطلب: 1709 / نظرات: 1

فرماندار ویژه سبزوار:


روز ورود امام خمینی (ره) به میهن روزی به یادماندنی است


روز ورود امام خمینی ره به میهن روزی به یادماندنی است  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: روز ورود بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی به میهن روز به یادماندنی در اذهان ملت ایران است.
  
 
به گزارش ایرنا ، 'قاسم شعبانی عطار' روز چهارشنبه در سالروز ورود امام راحل به میهن در جمع اقشار مختلف مردم ، مسوولان و دانش آموزان گفت: این روز یك روز تاریخی در كشور اسلامی ایران و نقطه عطفی در تاریخ كشور است.

وی افزود: امام راحل در چنین روزی پس از 15 سال دوری از وطن با حمایت و پشتیبانی مردم و حضور ملت در صحنه به آغوش وطن بازگشتند.

وی به استقبال بی نظیر و تاریخی مردم از امام خمینی (ره) به عنوان پیشوا ، رهبر و مجتهد اشاره كرد و اظهار داشت: ایشان در شرایطی به كشور بازگشتند كه هنوز نظام ستم شاهی و رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی بر این كشور حكومت می كرد.

وی گفت: امروز ما ملت ایران مرهون امام و فداكاری های ملت ایران در سال 1357 و پیش از آن هستیم.

فرماندار سبزوار افزود: ما میراث دار انقلاب اسلامی و انقلابی هستیم كه به نام امام راحل در دنیا شناخته می شود.

وی ضمن تاكید بر ارج نهادن به خون شهدای سال های 1357 و 1342 و دوران انقلاب گفت: ما بایستی قدردان استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی باشیم.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه كشور از همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب افزود: منافقان و دشمنان در داخل و خارج مرزها، جنگ هشت ساله ، كودتاها ، تحریم ها و مشكلات فراوان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به ما تحمیل كردند.

وی اظهار داشت: ملت ایران با هدایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، با راهنمایی روحانیت و با بیداری ، آگاهی و بصیرت راه خود را ادامه داد.

وی با اشاره به توفیقات كشور در عرصه های مختلف گفت: امروز ما در انرژی هسته ای به باشگاه هسته ای جهانی پیوسته ایم و این افتخار بزرگی است كه با هدایت و رهبری مقام عظمای ولایت و وحدت و بصیرت به آن نایل شده ایم.

شعبانی همچنین سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه ملت ایران، فجر آفرینان و مردم دیار سربداران تهنیت گفت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.