اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 بهمن 1390 / کد مطلب: 1700 / نظرات: 0


دانش آموزان دختر سبزواری تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند


دانش آموزان  دختر سبزواری تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند
مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سبزوار از اعزام بیش از یك هزار و 900 دانش آموز دخترسبزواری به مناطق عملیاتی جنوب كشور در سه مرحله تا پایان امسال خبر داد. 
   
 به گزارش  روابط عمومی ناحیه مقامت بسیج سپاه سبزوار ، ستوان دوم پاسدار 'محمد علی یاوری' با بیان اینكه نخستین كاروان شامل بیش از 520 دانش آموز هشتم بهمن اعزام شدند، افزود: مراحل دوم و سوم این اعزام 16 و24 بهمن به همت این ناحیه انجام می شود.

وی ادامه داد: اعزام این دانش آموزان به اردوی راهیان نور در قالب طرح از مدرسه تا مدرسه ویژه دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان برگزار می شود.

بنا بر این گزارش ، مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در آیین بدرقه نخستین كاروان اعزامی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اجرای اینگونه طرح ها را برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم جامعه بسیار موثر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین 'حسین زحمتكش' افزود: افردای كه سعادت حضور در این مناطق را پیدا می كنند باید نهایت بهره گیری از ذخایر حاكم در منطقه را ببرند.

این مسوول با بیان اینكه اوج بندگی خدا در این مناطق تحقق پیدا كرده است ، گفت : با جانفشانی رزمندگان اسلام ،بندگی خدا در هشت سال دفاع مقدس به تمام معنا به اثبات رسید.

وی در ادامه با بیان اینكه وظیفه امروز ما نسبت به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بسیار سنگین تر است گفت : مهمترین وظیفه ما دفاع از انقلاب و ارزش های آن است .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.