اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 بهمن 1390 / کد مطلب: 1699 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


مدیران تعهدات وزیر ورزش در سبزوار را برای تحقق سریعتر آن پیگیری كنند


مدیران تعهدات وزیر ورزش در سبزوار را برای تحقق سریعتر آن پیگیری كنند  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار تاكید كرد : مجموعه مدیران ذیربط شهرستان تعهدات وزیر ورزش و جوانان را برای تحقق هر چه سریعتر آن پیگیری كنند. 
   
 به گزارش ایرنا' مهندس قاسم شعبانی عطار'  افزود: سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان بسیار پر بار بود و دستاوردهای خوبی می تواند در پی داشته باشد.

وی افزود: به ویژه این مقام مسوول قول تامین منابع مورد نیاز برای مجموعه ورزشی 15 هزار نفری این شهرستان و بهره برداری بخشی از آن تا پایان خرداد 91 را داد.

وی با اشاره به مشكلات كمبود نور و تارتان نبودن پیست دو میدانی مجموعه ورزشی شهید مظهری سبزوار افزود: در این مورد هم وزیر ورزش قول تامین منابع را داد.

نماینده عالی دولت در سبزوار همچنین اعلام كرد: مقام عالی وزارت ورزش و جوانان وعده داد پس از بهره برداری از استادیوم 15 هزار نفری سبزوار با كلنگ زنی سالن هفت هزار نفری هندبال این شهرستان موافقت كند.

وی خاطر نشان كرد: سبزوار به عنوان مهد هندبال كشور ،دو تیم در لیگ برتر در قسمت آقایان و بانوان دارد و در هر مسابقه به میزبانی این شهرستان سه تا چهار هزار نفربه عنوان تماشاچی حضور می یابند كه فضای مناسبی در اختیار نداریم.

فرماندار سبزوار قهرمانی تیم كشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در لیگ برتر را تبریك گفت و از اسپانسر مالی و قهرمانان این تیم و همه دست اندركارانی كه زمینه برگزاری این مسابقات را در سبزوار فراهم نمودند تقدیر كرد.

وی حضور سه تیم سبزوار در رشته های هندبال و كشتی در لیگ برتر را مایه افتخار این شهرستان برشمرد.

ساخت استادیوم ورزشی 15 هزار نفری واقع در شهرك توحید سبزوار از سال 84 آغاز شده و قرار بود تا سال 86 پایان یابد كه هم اكنون حدود 45 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.