اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 بهمن 1390 / کد مطلب: 1696 / نظرات: 0

رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه :


بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی در شعبات حوزه سبزوار فعال می شوند


بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی در شعبات حوزه سبزوار فعال می شوند   رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار گفت: بیش از پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در 334 شعبه اخذ رای این حوزه انتخابیه فعالیت خواهند داشت. 
   
 ' حسین میردشتی'  در گفت و گو با ایرنا، عوامل اجرایی انتخابات را شامل اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و هیات های نظارت ، نیروهای انتظامی و بازرسین مستقر در هر شعبه ذكر كرد.

وی با بیان اینكه حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب است، افزود: از 334 شعبه اخذ رای این حوزه ، 196 شعبه در سبزوار ، 51 شعبه در جغتای ، 45 شعبه در جوین و بقیه در خوشاب خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت رایانه ای گفت: كلیه امكانات مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات با همكاری ادارات و سازمان ها در حوزه انتخابیه سبزوار پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار اضافه كرد: همچنین آموزش های لازم در این مورد بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده برای كاربران انتخاباتی و اعضای شعب و نمایندگان فرماندار در زمان مقرر در حال انجام است .

وی با بیان اینكه در سایر استان های كشور 10 درصد از انتخابات امسال به صورت مكانیزه انجام می شود، افزود: به دلیل برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در خراسان رضوی ،احتمالا این امر در این استان محقق نشود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.