اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1693 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


بیدار كردن مسلمانان از مهمترین دستاوردهای انقلاب ایران است


بیدار كردن مسلمانان از مهمترین دستاوردهای انقلاب ایران است  امام جمعه شهرستان خوشاب گفت: درنوردیدن مرزهای سیاسی و بیدار كردن مسلمانان از مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران است. 
   
 حجت الاسلام 'رمضانعلی ثباتی مقدم' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب ، نفی سلطه بیگانگان بر كشور ، ایجاد پیوند محكم میان مردم و نظام و اتخاذ سیاست خارجی مستقل از هر دو ابرقدرت شرق و غرب را از دیگر دستاوردهای سیاسی انقلاب برشمرد.

وی همچنین با اشاره به تحریم خرید نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا گفت: این تحریم ها در صورت اعمال تاثیر چندانی بر اقتصاد ایران نخواهد داشت چرا كه بیش از آنكه ما محتاج آنها باشیم آنها محتاج ما هستند.

وی با بیان اینكه در صورت اعمال این تحریم ، 82 درصد نفت ایران خارج از تحریم و تنها 18 درصد آن مربوط به اروپاست، افزود: همچنین برخی كشورها از جمله روسیه با این تحریم مخالفت كرده اند.

امام جمعه خوشاب در آستانه انتخابات مجلس نهم پیرامون معیارهای كاندیدای اصلح از منظر امام (ره) مطالبی بیان كرد و گفت: كاندیدای اصلح باید تكلیف محور و دارای صبر و استقامت بوده و به بیت المال و آبروی نظام اهمیت دهد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.