اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 مرداد 1390 / کد مطلب: 168 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


ما ملت ایران باید قدر نعمت ولایت و رهبري را بدانيم


ما ملت ایران باید قدر نعمت ولایت و رهبري را بدانيم
  امام جمعه سبزوار گفت: ما ملت ایران باید قدر نعمت ولایت و رهبري را بدانيم و براي تداوم اين نعمت الهي و براي مقام معظم رهبري دعا كنيم.
 حجت الاسلام و المسیلمن "غلامحسین ابراهیمی " در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار اين مطلب را در اشاره به جنايات امروز برخي رهبران كشورهاي اسلامي در منطقه بيان كرد.
 وي اظهار داشت:  امروز مهمترين خيانت بعضي از اين سران در كشورهايي همچون تونس ، ليبي ، يمن ، اردن ، بحرين و ... اين است كه ملت ها را ذليل آمريكا و اسرائيل كردند.
  وی همچنين با اظهار اينكه دشمن نابسامانی هاي ما را بر طرف نمی کند بلکه مرتب برای ما ایجاد مشکل و نابسامانی می کند اضافه کرد: بايد سعي كنيم نابسامانی هاي موجود در كشور را با وحدت ،هماهنگي ، اخلاق و نيت پاك  حل كنيم.
 خطيب جمعه سبزوار در بخش ديگري از سخنانش با تاکید بر حرمت گذاری به مساجد گفت:  رسم ارزشمند غبار روبي مساجد در دهه آخر ماه شعبان از بركات انقلاب اسلامي است اما اين مساله  را نباید تنها  محدود به اين دهه کنیم.
اين مسوول اظهار داشت :  افراد همان جوري كه  نسبت به پاکیزگی همیشگی اتاق پذیرایی منازل  خود حساسیت دارند  در مورد مساجد هم بايد بيشتر رعایت كنند  .
  وی غبار روبی مساجد در استانه ماه رمضان را  مقدمه ای برای ورود به این ماه مبارک ذکر کرد و افزود: رمضان ماه گناه سوزی ، بازگشت از راه های  ناپسند و  ماهی است که باید در ان  تقوا را در خود زنده کنیم .
امام جمعه سبزوار همچنین با گراميداشت ششم مرداد روز ملي مهارت و اموزش هاي فني و حرفه اي ، از  خدمات مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار تقدير و به کارکنان و مربیان این مرکز توصیه کرد: تعهد و وجدان کاری را در نظر داشته باشید که در این صورت کار شما  عبادت است.
 وی با اشاره به ارائه آموزش هاي مهارتي رايگان در اين مراكز و ضرورت آن افزود: اگر این مرکز درست تقویت شود بخشی از معضل بیکاری و مشكلات ناشي از آن در جامعه برطرف خواهد شد.
 خطیب جمعه سبزوار با اشاره به نامگذاری دهم تا 16 مرداد به نام هفته جهانی شیر مادر گفت: در دنیای امروز تا کنون هیچ کشوری موفق به ساخت دارویی بهتر از شیر مادر برای کودکان نشده است.
 وی  اثرات جسمی و روانی شیر مادر بر کودک را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بنا به اظهار سازمان یونیسف در صورتی که در تمام دنیا تغذیه کودکان با شیر مادر انجام گیرد در هر سال می توان از مرگ یک میلیون کودک جلوگیری کرد.
 وی همچنین با یادآور شدن سالروز درگذشت و شهادت شماری از بزرگان دینی همچون حاج شيخ محمد  بهلول ، حاج شيخ محمد تقي فلسفي ، شهيد آيت اله شيخ فضل اله نوري و ...یاد ایشان را گرامی داشت.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.