اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1665 / نظرات: 0


گروه نمایش سبزواردر جشنواره هنرجویان آموزشگاههای آزادكشورحضوریافت


 مسوول انجمن هنرهای نمایشی سبزوار گفت :دو گروه نمایش از هنرمندان سبزواری در چهارمین جشنواره رقابتی كار و تولیدات هنرجویان آموزشگاههای آزاد هنری سراسر كشور حضور یافتند.
  
 
به گزارش  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ، 'محمد حسین غایبی ' آثار ارسالی بخش نمایش از شهرستان سبزوار به این جشنواره را چهار نمایشنامه عنوان كرد.

وی گفت: دو نمایش با عنوان 'دهانی پر از كلاغ' به كارگردانی 'مجید بهنامی فر' از آموزشگاه وحدت و 'هنگامه ای كه آسمان شكافت' به كارگردانی 'حسن شمس آبادی' از آموزشگاه عرشیا به این جشنواره راه پیدا كرد.

وی خاطر نشان كرد : چهارمین جشنواره رقابتی كار وتولیدات هنرجویان آموزشگاههای آزاد هنری سراسر كشور از هشتم تا دهم بهمن امسال در شهرستان رشت برگزار می شود.

مسوول انجمن هنرهای نمایشی سبزوار گفت: این جشنواره توسط دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری برای شناسایی ظرفیت ها و تشویق و ترغیب جویندگان هنر برگزار شده است.

غایبی گفت : سبزوار از معدود شهرستانهای خراسان رضوی است كه با پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار دارای دو آموزشگاه هنر های نمایشی می باشد كه مجوز خود را در سال 89 از اداره كل دریافت كردند .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.