اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1663 / نظرات: 0

معاون نوسازی وتحول اداری معاون رییس جمهور


گرانی و تورم یکی از دسیسه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است


گرانی و تورم یکی از دسیسه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است  "احمد بزرگیان" پنج شنبه شب در جمع مردم سبزوار در محل مسجد جامع این شهر افزود : امیدواری دشمن از برخی افراد در داخل نشان از برنامه ریزی برای ایجاد خرابکاری انتخابات آینده دارد
.
نماینده پیشین مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انواع دسیسه های دشمن تصریح کرد: آمریکا و کشورهای مخاصمه جو هیچ گاه جرات حمله نظامی به کشور را نداشته و آن را عاملی برای اتحاد بیشتر مردم می داند.
معاون نوسازی وتحول اداری معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهور ادامه داد: خوشبختانه کشورهای اروپایی و آمریکا در مورد تحریم انتخابات ایران نیز سخنی به میان نمی آورند چون آن را باعث حضور بیشتر مردم در پای صندوقهای رای می دانند.
وی ترور دانشمندان هسته ای کشور را نیز اشتباهی برای دولت آمریکا و اسرائیل خواند و گفت : این امر باعث شد تا نزدیک به یک هزار نفر از دانشجویانی که در رشته های دیگری مشغول به تحصیل بوده اند راغب به ادامه تحصیل در رشته های علوم هسته ای و فیزیک شوند.
"بزرگیان" یکی دیگر از دسیسه های دشمن را ورود به عرصه های اقتصادی در کشور داست و گفت : متاسفانه تعدادی از سرمایه داران بی تعهد در این راه آمریکا را همراهی می کنند.
وی ایجاد حباب قیمت ارز و طلا را در بازار ایران خاطر نشان شد و تصریح کرد: قطعا این افزایش بی رویه قیمت حبابی بیش نبوده زیرا که با یک تصمیم دولت قیمت آن کاهش پیدا کرده است .
وی زمینه دیگر حضور سرمایه داران بی تعهدبرای بی ثبات کردن قیمتها را در قبال مسکن و زمین عنوان کرد و خاطر نشان کرد: قوه قضائیه و وزارت اطلاعات باید برخوردهای مناسبی با این افراد داشته باشد.
وی در عین حال افتتاح طرحهای مسکن مهر در شهرهای مختلف کشور را عامل برای جلوگیری از این بی ثباتی عنوان کرد.
معاون نوسازی وتحول اداری معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهور تحریمهای اخیر علیه ایران را یاد آورشد و گفت : خوشبختانه با توجه به تحریمهای 33 ساله دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم برخورد با این اظهار نظر ها را به خوبی می دانند.
وی با اشاره به اظهار نظر برخی کشورها در تامین نفت تحریمی ایران گفت : این کشورها باید بدانند این سخنان نسجیده مشکلات فراوانی برای انان بوجود خواهد آورد.
بزرگیان در عین حال از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست به عنوان یک اقدام انقلابی و مهم در مجلس قطع صدور نفت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت و صبوری که دو موضوع مهم در گفتمان مقام معظم رهبری است باید به بهترین نحو در بین مردم و خواص تجلی پیدا کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.