اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 بهمن 1390 / کد مطلب: 1658 / نظرات: 0


جهاد دانشگاهی واحد سبزوار دهه فجر امسال راه اندازی می شود


جهاد دانشگاهی واحد سبزوار دهه فجر امسال راه اندازی می شود مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت معلم سبزوار از راه اندازی جهاد دانشگاهی واحد سبزوار در دهه فجر امسال خبر داد.
  
 
' محمد همایی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از طریق رایزنی های برخی مسوولان ، مجموعه دانشگاهی شهرستان و ریاست این دانشگاه ، با راه اندازی این واحد در سبزوار موافقت شده است.

وی با اشاره به فعالیت مستقل جهاد دانشگاهی در سبزوار افزود:این واحد در ساختمانی واقع در دانشگاه تربیت معلم سبزوار راه اندازی می شود.

وی اظهار داشت: این واحد می تواند با توجه به ظرفیت های دانشگاه های سبزوار و قسمت های مختلف شهرستان به عنوان بازوی علمی به آنها كمك كند.

وی فعالیت های آموزشی ،پژوهشی ، فرهنگی وغیره را از جمله زمینه های فعالیت جهاد دانشگاهی عنوان كرد و افزود: از جمله در بخش فرهنگی جهاد دانشگاهی می تواند در تعمیق باورهای دینی و آگاهی نسل جوان و به ویژه دانشجویان و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب نقش داشته باشد.

وی رشد خلاقیت و استعدادهای ادبی و هنری جوانان ، ایجاد زمینه برای مشاركت فعال جوانان و به ویژه دانشجویان در مسائل مختلف و فعالیت های فوق برنامه از جمله ایجاد پژوهشكده های مرتبط در دانشگاه های سبزوار و غیره را از دیگر زمینه های فعالیت جهاد دانشگاهی برشمرد.

شهرستان سبزوار دارای چندین دانشگاه و مركز علمی و حدود 25 هزار دانشجو است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.