اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1390 / کد مطلب: 1645 / نظرات: 0


طرح جمع آوری متكدیان در سبزوار اجرا شد


طرح جمع آوری متكدیان در سبزوار اجرا شد
 رییس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار از آغاز طرح جمع آوری متكدیان این شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش  روابط عمومی شهرداری سبزوار،' مهدی مقصودی 'با بیان اینكه جمع آوری و ساماندهی متكدیان یكی از وظایف شهرداری ها می باشد، گفت: این طرح با مشاركت اورژانس اجتماعی و اداره بهزیستی این شهرستان از 26 دی آغاز شد.

وی با اشاره به اینكه فعلا اجرای طرح جمع آوری متكدیان در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته صورت می گیرد، افزود: این طرح در آینده ای نزدیك در همه ایام هفته اجرا خواهد شد.

مقصودی اظهار داشت: متكدیان پس از جمع آوری از سطح شهر به اورژانس اجتماعی انتقال داده می شوند تا پس از طی مراحل پالایش ساماندهی و كمك های لازم به آنها صورت گیرد.

وی به مراحل پالایش متكدیان در اورژانس اجتماعی اشاره و خاطر نشان كرد: انتقال معتادان به كمپ، انتقال كودكان بی سرپرست به استان، معرفی افراد نیازمند به كمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از جمله این مراحل است.

رییس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار همچنین از اعمال قوانین خاص برای متكدیانی كه بطور مستمر اقدام به این كار می كنند خبر داد و گفت: پس از تذكر سوم، متكدیان به زندان و طی مراحل قضایی معرفی می شوند.

مقصودی همچنین از اعمال برخوردهای جدی برای جمع آوری متكدیان از ورودی، خروجی و سطح شهر در ایام نوروز خبر داد و ابراز امیدواری كرد سبزوار به شهری بدون متكدی در سال آینده تبدیل شود.

وی خواستار همكاری دادستان و نیروی انتظامی در حل این معضل اجتماعی شد و گفت: قطعا با همراهی و تعامل این معضل بصورت ریشه ای در سبزوار برطرف می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.