اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 1 بهمن 1390 / کد مطلب: 1627 / نظرات: 0


معاون وزیر راه از شنیدن سوت قطار در 24 ماه آینده در سبزوار خبر داد


معاون وزیر راه از شنیدن سوت قطار در 24 ماه آینده در سبزوار خبر داد  معاون وزیر راه و شهرسازی از شنیدن سوت قطار در 24 ماه آینده در سبزوار خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار ایرنا احمد صادقی  در خوشاب افزود : این اتصالات یكی از اتصالات مهم است كه بخش عمده ای از مسافر و بار جاده ای به ریلی در منطقه سبزوار انجام می شود .

وی به تعامل مشاوران و پیمان كاران با تجربه و مردم این شهرستان اشاره كرد و گفت:خوشبختانه مشاوران كاردان و با تجربه هستند و پیمان كاران جزو پیمان كاران توانمند هستند .

وی افزود : در بحث تملك اراضی مردم نیز همكاری می كنند ودر آینده ای نه چندان دور زیرسازی ونصب ریل راه آهن آماده شده و سوت قطار در منطقه سبزوار به گوش خواهد رسید.

وی همچنین از كاهش تصادات در محور اصلی سبزوار به قوچان خبر داد .

صادقی افزود:این پروژه ای پنج سال است كه باید سال به سال بخشی از آن ساخته شود و زیر عبور قرار گیرد ،كه قطعا از آمار تصادفات در این محور ترانزیتی كاسته خواهد شد.

وی از محور شفی آباد به سلطان آباد را یكی از مهم ترین جاده های كشور كه استان های شمالی را به مركز خراسان رضوی اتصال می دهد بازدید كرد و افزود:این پروژه كه دوسالی است متوقف شده نیاز به تخصیص مرحله بعد دارد كه پیگیری شده و پروژه در آینده ای نه چندان دور فعال خواهد شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.