اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 27 دي 1390 / کد مطلب: 1599 / نظرات: 0


حاشیه های بازی کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار-خونه به خونه بابل


حاشیه های بازی کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحججع سبزوار-خونه به خونه بابل از زیباترین حواشی این بازی تشویق های زیبای تماشاگران فهیم سبزواری با فریاد های یا امام رضا (ع) و یا ثامن الحجج(ع)بود که به صرت با شکوهی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی طنین انداز شد.

قبل از آغاز بازی فینال از سرپرستان و مدیران تیم ها تقدیر شد از تیم سبزوار نیز از آقایان دکتر میرعلی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) و حاج قاسم شعبانپور مدیر ورزش و جوانان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار قدردانی به عمل آمد.

حضور 3000 نفر از تماشگران سبزواری در سالن که شور و هیجان خاصی به بازی ها دادند و برجذابیت بازی ها افزودند و تیم خود را مورد حمایت قرار دادند.

شکست قهرمانان جهان در تیم خونه به خونه بابل مقابل کشتی گیران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار،مهدی تقوی در وزن 66 کیلو و رضا یزدانی در وزن 96 کیلو هر دو قهرمان جهان در سال 2011 استانبول هستند مغلوب به ترتیب محمد نادری و عبدالسلام گادیسوف از تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار شدند.

پیروزی در چهار وزن نخست قهرمان را در دیدار حسام مقدم با ایربک فارنیف مشخص نمود.

رضا یزدانی که تا 30 ثانیه مانده به پایان وقت سوم 1 بر0 از عبدالسلام گادیسوف عقب بود با نظر پزشکان از ادامه بازی انصراف داد و بازنده شد.

حضور قهرمانان جهان و المپیک از نکات جالب توجه این رقابت ها بود. رسول خادم، مدیر تیم های ملی کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، دارنده نشان طلای المپیک 96 آتلانتا در سالن حاضر است. عباس جدیدی، علیرضا رضایی، رضا سوخته سرایی، علیرضا سلیمانی، ابراهیم جوادی و محمد طلایی نیز در سالن مسابقات حضور دارند.

حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون از جایگاه ویژه تماشاگر این دیدار بود.

حضور اعضا تیم کشتی فرنگی و کادر فنی در بین تماشاگران

دیدار پایانی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم سید شمس الدین سید عباسی برگزار شد و از فرزند این عزیز تقدیر و قدردانی شد.منبع :سایت باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الاحجج (ع)
 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.