اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 دي 1390 / کد مطلب: 1597 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد :


دهیاران از دخالت در انتخابات پرهیز كنند


دهیاران از دخالت در انتخابات پرهیز كنند  بخشدار ششتمد سبزوار گفت : دهیاران از دخالت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرهیز كنند. 
   
 به گزارش خبرنگار ایرنا، ' مهدی ترمئی'  در جمع دهیاران بخش ششتمد افزود:وظیفه یك مدیر اجرای خوب قانون است و قانون برای همه مدیران یكی است و یك مدیر خوب و توانمند بایستی با اجرای صحیح و مناسب قانون امورات محوله را انجام دهد.

این مسوول گفت: همه دهیاران نیز بایستی با هماهنگی بخشداری و شوراهای اسلامی در چهارچوب قانون گام برداشته و با اجرای مناسب قانون امورات محوله را به خوبی انجام دهند.

وی جایگاه دهیاران را در روستا جایگاه بخشدار برشمرد و اظهارداشت: یك دهیار تمامی وظایف یك بخشدار در روستا را دارد كه با تعامل مثبت با شوراها ، روحانی ، پایگاه بسیج ، و سایر اركان امورات و مشكلات مردم و روستا را بایستی مرتفع سازد

ترمئی ادامه داد: با توجه به نزدیك شدن به روزهای پایانی سال لازمست بودجه سال 91 با دقت در هزینه ها و در چهارچوب قانون بسته شود كه در سال آتی دهیاران با مشكل مواجه نشوند.

بخشدارششتمد، افزود: انتخابات مهمی در پیش رو داریم و ما شاهد برگزاری دو انتخابات مجلس و خبرگان بطور همزمان در بخش ششتمد هستیم.

ترمئی گفت: دهیاران ضمن همكاری با ستاد انتخابات بخش لازم است دقت داشته باشند كه از دخالت در انتخابات پرهیز كنند و در ستادهای انتخاباتی كاندیداها حضور پیدا نكنند.

وی افزود: دهیاران حق طرفداری از كاندیدای خاصی را ندارند و فقط زمینه حضور پرشور مردم را بایستی فراهم سازند.

بخش ششتمد در جنوب شهر سبزوار قرار دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.