اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 26 دي 1390 / کد مطلب: 1592 / نظرات: 0

مشاور فرماندار ویژه سبزوار :


دهه فجرفرصت مغتنم برای ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی است


دهه فجرفرصت مغتنم برای ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی است  مشاور فرماندار و دبیر كمیته بانوان و امور خانواده فرمانداری سبزوار گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای ایجاد فضای پرشور و با نشاط در راستای انتخابات اسفند ماه امسال است. 
   
 به گزارش ایرنا، 'راضیه حدادنیا ' در نشست كمیته بانوان ستاد دهه فجر سبزوار اظهار داشت: سی و سومین دهه فجر انقلاب به دلیل تقارن با ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) ، هفته وحدت و انتخابات مجلس نهم از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است.

وی برگزاری پربارتر جشن های سالگرد پیروزی انقلاب و الگو پذیری از سیره حضرت رسول (ص) را مورد تاكید قرار داد.

حدادنیا بابیان اینكه امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت در جامعه اسلامی احساس می شود افزود: باید از فرصت تقارن دهه فجر با هفته وحدت برای این منظور به خوبی بهره برداری كرد.

وی همچنین هدف از تشكیل كمیته بانوان ستاد دهه فجر را حضور پرشور بانوان در برنامه های این ایام ذكر كرد.

مسوول كمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر سبزوار اظهار داشت: برنامه های این كمیته با رویكردهای تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب، تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی و ورزشی بانوان طی دوران انقلاب برگزار می شود.

وی تشویق و برنامه ریزی برای نقش آفرینی خودجوش بانوان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، تدوین و اجرای برنامه ها برای آشنایی هر چه بیشتر بانوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب و معرفی و تجلیل از بانوان ایثارگر انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این كمیته ذكر كرد.

دبیر كمیته بانوان و خانواده فرمانداری سبزوار همچنین گفت: انتخابات مجلس نهم به دلیل مطرح بودن آن به عنوان نخستین انتخابات پس از فتنه سال 1388 دارای حساسیت ویژه ای است.

وی افزود: دشمنان از هم اكنون مترصد فراهم شدن زمینه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران در این انتخابات هستند كه باید مراقب این توطئه ها بود.

وی با بیان اینكه ملت ایران بایستی با درایت و بصیرت و حضور فعال در انتخابات مشت محكمی بر دهان دشمنان بكوبد اظهارداشت: بانوان با توجه به نقش مدیریتی در خانواده و نقش فعال در اجتماع، وظیفه خطیری در فراهم كردن زمینه حضور حداكثری در انتخابات را برعهده دارند.

وی همچنین بر توجه به انتخاب نماینده اصلح و استفاده از رهنمودهای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب تاكید كرد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.