اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 دي 1390 / کد مطلب: 1564 / نظرات: 0


یادواره 47 شهید والامقام روستای افچنگ برگزار شد


یادواره 47 شهید والامقام روستای افچنگ برگزار شد یادواره 47 شهید والامقام روستای افچنگ سبزوار و با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه این روستا برگزار شد.
خسروی استاد حوزه و دانشگاه در این یادواره رمز ماندگاری انقلاب را تاسی از نهضت عاشورای حسینی عنوان کرد و گفت : نقش حادثه خونین کربلا راه روشنی بود که فراروی انقلاب ایران قرار داشت 
وی به جایگاه و منزلت شهدا  اشاره کرد و گفت :  هیچ کس بر گردن شهدا حقی ندارد بلکه آنان هستند که بر گردن همه حق دارند.
وی به حضور مردم در صحنه های مختلف اشاره کرد و گفت : با حضور گسترده مردم در صحنه ها هیچ کس جرات تعرض به خاک ایران اسلامی را نخواهد داشت .
وی آمریکا و دست نشانده های آن را زخم خورده ایران دانست و گفت :  این کشور هنوز زخمهای جدیدی همچون گرفتن هواپیمای جاسوسی و یا جاسوس آنان در ایران و یا رزمایشهای بزرگ دریایی ایران در دریا و خشکی را برتن خود حس می کند .
استاد خسروی شنیدن  صدای انقلاب بعد از 30 سال در کشورهای تونس مصر و لیبی و بحرین و یمن را خاطر نشان شد و گفت : حرکت و جنبش والستریت در آمریکا و کشورهای سرمایه داری از دیگر اثرات انقلاب اسلامی ایران در جهان می باشد.
این استاد دانشگاه با اشاره به توطئه های جدید دشمن برای از پا درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : دشمن گزینه نظامی را برای غلبه بر ایران بسیار ناممکن دانسته و سعی می کند از راه انتخابات در صلابت مردم تزلزل ایجاد کند.
وی التهاب افکنی ، ایجاد تشویش و بزرگ نمایی مشکلات و معضلات اجتماعی و اقتصادی را یکی از اهداف دشمنان  دانست .
وی خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد  و گفت : مردم باید با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس کنند.

وی پیرامون  تبعیت از رهبری ،الگوگیری از شهدا و همیشه در صحنه بودن مطالبی بیان کرد. 
در این مراسم که با حضور گسترده مردم روستای افچنگ و خانواده های شهدا برگزار شده بود نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان حضور داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.