اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 دي 1390 / کد مطلب: 1560 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه فجر تاكید كرد


 فرماندار خوشاب بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه فجر تاكید كرد . 
  
به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حسین ابراهیمی كردیانی' ز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر افزود: بایستی از همه امكانات شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه فجر استفاده كنیم.

وی اظهار داشت: همه باید از اقدامات نظام ، عملكرد و خدمات ادارات، تبیین درست داشته باشیم.

وی گفت: دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش هایی است كه كمتر از ذهن ها پاك می شود و اگر امروز بیداری اسلامی را در كشورهای منطقه شاهد هستیم ، همه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر و همچنین انتخابات مجلس، حربه های دشمنان را خنثی خواهد كرد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی خوشاب نیز در این نشست با تاكید بر مردمی برگزار شدن مراسم دهه فجر گفت: امروز مردم پشتوانه اصلی كشور هستند.

حجت الاسلام 'سلطانی كیا' همچنین از تشكیل كمیته هایی از جمله كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی،كمیته بسیج و ایثارگران، كمیته ورزش و جوانان،كمیته قرآن و مساجد، كمیته بانوان، كمیته روستایی و عشایری، كمیته اصناف، كمیته پشتیبانی و مالی، كمیته شوراها و كمیته امنیت و نیروی انتظامی، كمیته دانش آموزی، كمیته سلامت و كمیته ارزیابی در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خبر داد.

وی استقبال از كاروانهای پیاده شهرستان های مجاور، اسكان كاروان ها در شهرستان و بدرقه آنان، اجرای برنامه های گروه هنری 'دین نشاط زندگی'، افتتاح طرحهای عمرانی، برگزاری مراسم متنوع فرهنگی و ورزشی و برگزاری هر چه با شكوهتر راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه های دهه فجر این شهرستان اعلام كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.