اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 20 دي 1390 / کد مطلب: 1553 / نظرات: 1

فرماندار خوشاب /


تهیه سند توسعه خوشاب آغاز شد


تهیه سند توسعه خوشاب آغاز شد  فرماندار خوشاب از آغاز تهیه سند توسعه این شهرستان خبر داد. 
   
 'حسین ابراهیمی كردیانی'  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تهیه سند توسعه خوشاب به منظور هدفمند كردن اقدامات زیربنایی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: برای تهیه این سند برنامه ریزی و تدوین راهبردهای میان مدت و بلند مدت در دو مرحله در دست اقدام است.

وی با بیان اینكه در مرحله اول استعدادها و قابلیت های این شهرستان شناسایی می شود افزود : در این مرحله وضعیت موجود شهرستان تحلیل شده و آمار و اطلاعات در همه زمینه ها گردآوری می شود .

فرماندار خوشاب مرحله دوم تهیه سند توسعه را شامل تعیین اهداف و راهبردهای توسعه این شهرستان عنوان كرد و گفت : در این راستا كمیته ای در فرمانداری برای گردآوری اطلاعات در بخش های عمرانی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی فعال شده است.

وی با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان خوشاب، استفاده از نظرات صاحبنظران، اندیشمندان، خبرگان محلی و مسوولان استانی و شهرستان را در تهیه این سند با اهمیت توصیف كرد.

فرماندار خوشاب ابراز امیدواری كرد با بهره مندی از نظرات اندیشمندان و مسوولان شهرستان ،كمك و همكاری ادارات شهرستان سبزوار، مساعدت حوزه معاونت و برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی و كارشناسان دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری، تدوین سند توسعه این شهرستان انجام شود. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.