اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 دي 1390 / کد مطلب: 1551 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


دشمنان تلاش دارند با ناامید كردن مردم حضور در انتخابات را كمرنگ كنند


دشمنان تلاش دارند با ناامید كردن مردم حضور در انتخابات را كمرنگ كنند  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: دشمنان تلاش دارند با درگیر كردن مردم با مشكلات و ناامید كردن آنها ، حضور در انتخابات را كمرنگ كنند. 
   
 به گزارش ایرنا، 'رضا مدرسی پور'  در نشست توجیهی و آموزشی هیات های اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار، انتخابات پیش رو را از ابعاد داخلی و بین المللی دارای ویژگی های خاصی دانست.

وی با اشاره به خیزش های اسلامی در كشورهای منطقه خاورمیانه و الگو گیری آنها از جمهوری اسلامی ایران افزود: نگاه این كشورها به انتخابات اسفند ماه ایران دوخته شده است.

وی اظهارداشت: در این دوره از انتخابات دشمنان خارجی و برخی افراد نادان در داخل كشور به تعبیر خود قصد براندازی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند و از مدت ها قبل فعالیت و تلاش خود را آغاز كرده اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار با بیان اینكه حضور حداكثری در انتخابات موجب اقتدارنظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است افزود: هدف دشمنان ضربه زدن به این حضور است.

وی گفت: ملت ما همواره ثابت كرده است كه تحت فرامین رهبر معظم انقلاب در همه عرصه ها و به ویژه انتخابات حضور گسترده ای داشته و دارد كه این از بركات نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای ولایت و مقبولیت ناشی از حضور حداكثری مردم بنا شده است.

مدرسی پور افزود: حضور حداكثری مردم را در این دوره از انتخابات خواهیم داشت كه نشانه ولایتمداری، علاقمندی به نظام، دفاع از ارزش ها و اطاعت از فرامین رهبری و مشت محكمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

وی با بیان اینكه ما به عنوان عوامل اجرایی انتخابات، امانتداران مردم و دولت هستیم

گفت: برای برگزاری انتخابات قانونمدارانه،رقابتی و سالم تلاش می كنیم.

او افزود: حرف اول و آخر را در این جریان قانون می زند و بایستی بر اساس قانون و تكلیف عمل كنیم.

وی به آماده كردن بستر حضور مردم توسط عوامل اجرایی انتخابات تاكید كرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاكنون حدود 30 انتخابات در كشور، سالم و بدون هیچ مشكلی برگزار شده كه اثبات این مدعا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه است.

حدود 100 نفر به عنوان اعضای هیات های اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار شامل سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب فعالیت دارند./2

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.