اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 دي 1390 / کد مطلب: 1549 / نظرات: 0

حسین میر دشتی :


334 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار فعال می شود


334 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار فعال می شود  رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار گفت: 334 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعال می شود. 
  
به گزارش خبرنگار ایرنا 'حسین میردشتی'  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 196 صندوق در سبزوار ، 51 صندوق در جغتای ، 45 صندوق در جوین و بقیه در خوشاب خواهد بود.

وی مجموع صندوق های اخذ رای شهری را 114 صندوق و مجموع صندوق های روستایی را 220 مورد ذكر كرد و افزود: همچنین از مجموع 334 صندوق اخذ رای 211 صندوق ثابت و 123 صندوق سیار خواهد بود.

وی صندوق های اخذ رای شهرستان سبزوار را هم شامل 83 صندوق در شهر سبزوار ، 32 صندوق در بخش مركزی ، 26 صندوق در بخش روداب ، 25 صندوق در بخش داورزن و 29 صندوق در بخش ششتمد ذكر كرد.

وی با اشاره به ثبت نام 31 نفر برای نامزدی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ، این داوطلبان را شامل شش نفر با مدرك تحصیلی دكترا ، 23 نفر دارای مدرك فوق لیسانس و دو نفر دارای مدرك لیسانس ذكركرد و افزود: همچنین از مجموع ثبت نام كنندگان یك نفر زن و بقیه مرد هستند.

رییس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: قریب به 100 نفر به عنوان اعضای هیات های اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار شامل سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب فعالیت دارند.

وی افزود: یك هیات اجرایی اصلی و هشت هیئت اجرایی فرعی در حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.