اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 دي 1390 / کد مطلب: 1512 / نظرات: 0


قاسم شعبانپور :مخالف میزبانی بابل هستیم


قاسم شعبانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبری باشگاه خبرگزاری فارس فارس توانا درباره انتخاب بابل به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و اعتراض ثام الحجج سبزوار گفت: حق تمام تیم‌ها است که با حضور آنها درباره میزبانی تصمیم گرفته شود، اما متاسفانه بدون هیچ اطلاعی بابل را به عنوان میزبان انتخاب کرده و طی نامه‌ای به ما اطلاع دادند.

وی ادامه داد: مخالف صد در صدی بابل برای میزبانی هستیم، چون با توجه به جوی که در این شهر وجود دارد شرایط به نفع یک تیم خاص عوض می‌شود و احتمال قهرمانی آنها بالا می‌رود. اگر فدراسیون بر میزبانی بابل اصرار داشته باشد ما هم سیاست‌های باشگاه را اعمال خواهیم کرد. بهتر است شهری بی طرف انتخاب شود چون ما به هیچ عنوان به میزبانی بابل رضایت نخواهیم داد.

شعبانپور تصریح کرد: فدراسیون کشتی باید در این زمینه بهتر عمل می‌کرد و عادلانه تر تصمیم می‌گرفت چون با این انتخاب حمایت خود را از خونه به خونه اعمال کرد در صورتی که ما از مدت‌ها قبل اعلام آمادگی کرده بودیم و برنامه ریزی خوبی هم برای میزبانی داشتیم در طول لیگ هم تمام تیم‌ها که به سبزوار آمدند راضی بودند در حالی که هفته گذشته در دیدار خونه به خونه درگیری به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست که به این شکل میزبانی به بابل داده شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.