اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 16 دي 1390 / کد مطلب: 1506 / نظرات: 1

شهردار سبزوار :


"خیابان قلعه نو دهراز" سبزوار بازگشایی شد


خیابان قلعه نو دهراز سبزوار بازگشایی شد  شهردار سبزوار در اين مورد گفت : بعد از بازگشايي 9 مسير از نقاط کور سبزوار ، خيابان اصلي قلعه نو دهراز نيز براي سهولت در عبور و مرور شهروندان سبزواري بازگشايي شد.

 "حسين مقصودي " افزود: خيابان اصلي قلعه نو دهراز با مساحتي بالغ بر پنج هزار و 500 متر مربع با اعتباري بالغ بر حدود هفت ميليارد ريال بازگشايي و تا نوروز سال آينده نيز آسفالت و جدول گذاري خواهد شد.

وي ادامه داد: در اين راستا سه باب از منازلي که براي رفت و آمد شهروندان اين منطقه مشکلاتي را ايجاد کرده بود خريداري تا علاوه بر ارائه بيشتر خدمات، ديگر دغدغه اي براي استقرار وسايط نقليه امدادي در زمان بروز حادثه وجود نداشته باشد.

 وي با اشاره به اينکه منطقه قلعه نو دهراز از شش سال قبل براي شهرداري ايجاد چالش کرده بود، افزود: اين منطقه که اخيرا به محدوده شهري اضافه شده داراي بافت و ساخت و سازهاي روستايي است بايد به سمت بافت و اصول شهري حرکت کند تا اين منطقه نيز در آينده نه چندان دور جزو يکي از زيباترين مناطق سبزوار محسوب شود.

"مقصودي" با اشاره به بازگشايي خيابان هاي مدرس ، گرمابه بهار ، لوله نفت ، مسجد امام حسن مجتبي (ع) ، وليعصر ، 35 متري نقابشک و قلعه نو دهراز از بازگشايي دو خيابان ديگر نيز تا پايان سال جاري خبر داد.

 و ی خاطر نشان کرد: مابقي بازگشايي ها در فروردين سال 91 انجام مي شود. شهردار سبزوار ابراز اميدواري کرد با همکاري و همياري مردم ، اتحاد و همدلي تيم جديد شهرداري و از همه مهمتر سياست گذاري و برنامه هاي اصولي شوراي اسلامي شهر گام هاي اساسي در توسعه و آباداني ، ساخت و سازها ، نماي اصول شهر سازي و تغيير مبلمان شهري برداشته شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


عليرضا قلعه نوي | ايميل
خواهشمند است در صورت امكان آقاي شهردار ترتيبي اتخاذ نمايد معارضات مسير راه ورودي به قلعه نو دهراز را خريداري و مراحل آسفالت آن را انجام دهد و جماعتي را از مصيبت نجات دهد.