اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 خرداد 1402 / کد مطلب: 14974 / نظرات: 0


هزار و ۱۰۰ زائر از غرب خراسان رضوی راهی زیارت مرقد امام راحل شدند


هزار و ۱۰۰ زائر از غرب خراسان رضوی راهی زیارت مرقد امام راحل شدند  هزار و ۱۰۰ زائر از شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی برای حضور در آیین‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی راهی تهران شدند.

رییس ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) سبزوار گفت: این کاروان ها از اقشار مختلف مردم شامل خانواده شهدا، بسیجیان، دانشجویان، کارمندان و دیگر اقشار برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ۲۴ دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند.

علیرضا رادمان افزود:‌ هدف از اعزام این کاروان ها، تجدید میثاق با امام راحل (ره) و آرمان های والای ایشان و نیز بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رادمان گفت:‌ در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی برای زائران تدارک دیده شده که زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم یکی از این برنامه‌های فرهنگی است.

، آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور امام جمعه، مسوولان اجرایی و اقشار مختلف مردم سبزوار در مسجد جامع تاریخی این شهرستان برگزار می شود.

آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) علاوه بر مسجد جامع سبزوار در دیگر مساجد مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیز برپا شده و مردم و مسوولان یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی می دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.