اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 خرداد 1402 / کد مطلب: 14970 / نظرات: 0

امام جمعه شهرستان ششتمد;


ایمان به خدا و اتکا به مردم رمز تداوم نهضت امام خمینی(ره) است


ایمان به خدا و اتکا به مردم رمز تداوم نهضت امام خمینیره است  امام جمعه شهرستان ششتمد در خراسان رضوی گفت: ایمان به خدا و اتکا به مردم از عوامل اصلی تداوم نهضت امام خمینی (ره) در برابر هجمه همیشگی دشمنان بوده است.

 حجت الاسلام محمدعلی دستجردی در بیست و چهارمین آیین ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: ایمان به خدا، امید و اعتماد امام راحل به مردم، دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناامید کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب منتظر بودند تا جریان انقلاب پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از بین برود اما درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب سبب شد با صلابت و اقتدار این مسیر تداوم یابد و از مسیرهای پرتلاطم دشمنان عبور کند.

امام جمعه شهرستان ششتمد گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به مسیر و راه امام خمینی (ره) اهتمام دارند و بیش از سه دهه انقلاب اسلامی را به نحو احسن هدایت کرده اند.

حجت الاسلام دستجردی افزود: ایجاد ارتباط معنوی در جامعه از سوی رهبر معظم انقلاب زمینه ای را فراهم کرده که مردم با وجود سختی های اقتصادی و مشکلات مختلف در همه مسائل پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده اند.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پایگاه و مرکز جریان مقاومت است و خروج امارات از ائتلاف دریایی با آمریکا در منطقه خلیج فارس و گرایش برخی کشورهای عربی پس از سال‌ها به سوی جمهوری اسلامی با نگاه مقام معظم رهبری رخ داده است.

امام جمعه ششتمد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یک موهبت الهی است، ادامه داد: مسوولان باید با جهاد تبیین خدمات و دستارودهای انقلاب را به جامعه معرفی کنند و برای حل مشکلات انسجام و وحدت بیشتری داشته باشند.

شهرستان ششتمد با سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع وسعت، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.