اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 تير 1390 / کد مطلب: 1497 / نظرات: 1


فرماندار سبزوار بر برگزاری هر چه باشكوهتر جشنهای فجر انقلاب تاكیدكرد


فرماندار سبزوار بر برگزاری هر چه باشكوهتر جشنهای فجر انقلاب تاكیدكرد  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بر برگزاری هر چه باشكوهتر و مردمی جشن ها و مراسم دهه فجر در شهر و روستاهای این شهرستان تاكید كرد. 
 
به گزارش ایرنا، 'قاسم شعبانی عطار'  در نخستین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارك فجر سبزوار، گفت: باید در این ایام فضایی بانشاط و امیدوار كننده برای مردم ترسیم شود.

وی مصادف شدن ایام دهه فجر سال جاری با خیزش مردم و بیداری اسلامی در كشورهای اسلامی را یكی از وجوه تمایز این دهه با سال های گذشته برشمرد و افزود: این حركت ها نشات گرفته از انقلاب ایران است و شاهد پیروزی مردم مسلمان دراین كشورها یكی پس از دیگری هستیم.

وی همچنین با اشاره به متفاوت بودن شرایط كشور و بیشتر شدن فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان گفت: با این حال ملت ایران تصمیم خود را برای ایستادگی در مقابل استكبار جهانی گرفته است.

وی با بیان اینكه این تصمیم تنها مربوط به امروز نیست افزود: ملت ایران از همان روزی كه در نقطه نقطه كشور در تجمع و تظاهرات علیه رژیم ستمشاهی حضور یافت تصمیم به ایستادگی مقابل استكبار جهانخوار و نظام هایی كه حقوق مردم را زیر پا گذاشته و همه چیز را به نفع خود می خواستند، گرفت.

فرماندار سبزوار گفت: برگزاری مراسم دهه فجر باید در خور و شان نظام جمهوری اسلامی باشد و خدمات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در این ایام برای جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین شود.

وی با بیان اینكه انقلاب متعلق به مردم است و برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی باید توسط مردم ،نهادها و تشكلات مردمی برگزار شود افزود: ملت انقلابی ایران همواره در همه عرصه هایی كه انقلاب و نظام به وجود آنها نیازمند بوده حضور یافته اند.

قاسم شعبانی با تاكید بر اینكه شان این مردم خدمت است گفت: مدیران و مسوولان به عنوان خادمان مردم باید از تمام توان و استعداد خود برای خدمت استفاده كنند.

وی به برنامه هفتگی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران سبزوار اشاره كرد و افزود: این برنامه به طور ویژه در ایام الله دهه مبارك فجر انجام می شود.

وی از حضور حماسی مردم شهید پرور این شهرستان در همایش 9 دی نیز قدردانی كرد و از این روز به عنوان سالروز حماسه تاریخی ملت ایران و حضور مردم در صحنه به منظور محكوم كردن فتنه گران و آشوبگران یاد كرد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سبزوار نیز در این نشست با اشاره به مصادف شدن روز 12 بهمن با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) خواستار برگزاری برنامه ها متناسب با شان این روز شد.

حجت الاسلام 'محمد علی فاطمیان' افزود: طرحهای مربوط به چهار بخش شهرستان در چهار روز با حضور مسوولان به بهر برداری می رسد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه های متنوع با موضوع انقلاب، خاطره گویی انقلاب، تجلیل از پیشكسوتان انقلاب، اعزام سخنران به مدارس به منظور انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان و نوجوان و برگزاری یادواره شهدای فجر آفرین در روستای افچنگ سبزوار از جمله برنامه های دهه فجر امسال در سبزوار است.

او افزود: استفاده از نمادهای انقلاب در راهپیمایی و تجمع ایام دهه فجر و برگزاری مسابقاتی در همین ارتباط در مدارس، راه اندازی پیك انقلاب در روستاها، افتتاح چند كانون فرهنگی و هنری مساجد، نمایش فیلم های انقلاب، اجرای تئاتر، اجرای برنامه های هنری از قبیل موسیقی مقامی، شب شعر و پخش فیلم و سرودهای انقلابی از سوی اصناف در سطح شهر نیز بخش دیگری از برنامه های این ایام می باشد.

وی اظهار داشت: در این راستا كمیته های مساجد، تزئینات، ایثارگران، دانش آموزی و كودك و نوجوان، دانشجویی، ورزش و جوانان، بانوان، ارتباطات، اصناف، بسیج، كارگری، اعزام مبلغ، روستایی، پشتیبانی و نظارت، فرهنگی و هنری و انتظامات در ستاد بزرگداشت دهه فجر سبزوار تشكیل شده است. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.