اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 11 خرداد 1402 / کد مطلب: 14967 / نظرات: 0

سردار سلامی:


شهید الداغی مایه افتخار همه ایران شد


شهید الداغی مایه افتخار همه ایران شد
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانمرد شهید "حمیدرضا الداغی" با غیرت و مردانگی خود، مایه افتخار و مباهات همه ایران شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه در حاشیه برپایی نخستین کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران در دیدار با خانواده شهید الداغی، افزود: با شهادت شهید الداغی، کلمه غیرت مفهوم دیگری یافت.

وی اظهار کرد: واژه زیبای غیرت و حفظ ناموس اکنون با شهادت شهید الداغی، قداست و حرمت جدیدی یافته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما اقدام این شهید را تحسین می کنیم و خانواده شهید با توکل به خداوند و با مدد حضرت زینب(س) در این مسیر صبر پیشه گیرند.

سردار سرلشکر سلامی افزود: شهدا سعادتمندان واقعی هستند که با افتخار و نورانیت از دنیا کوچ کردند و جایگاه و تقرب ویژه ای نزد پروردگار دارند.

به گزارش ایرنا، در کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران ابتدا سخنان مقام‌معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری این رویداد پخش شد که در آن به اقدام غیرتمندانه شهید الداغی و تاثیر آن بر فضای عمومی کشور تاکید کرده بودند.

همزمان با آیین اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲ هزار شهید دیار سربداران؛ چهار عنوان کتاب دفاع مقدس و تمبر کنگره با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سبزوار رونمایی شد.

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، سرود، سخنرانی، روایتگری، مرثیه‌سرایی و مداحی و تجلیل از خانواده‌های شهدای دیار سربداران از دیگر برنامه های کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.